Xboxen är lite tjurig ibland. Och flåsar extremt mycket. Det är nog den där sneaky Wiikonsolen som mobbar klunsen.Antingen flytta den ena eller sätta upp kamera med motion detector så du vet vad som händer när du inte är hemma...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Xboxen är lite tjurig ibland. Och flåsar extremt mycket. Det är nog den där sneaky Wiikonsolen som mobbar klunsen.Antingen flytta den ena eller sätta upp kamera med motion detector så du vet vad som händer när du inte är hemma...![]()
Akta dig för att vänsterprassla http://www.gametrailers.com/user-movie/jack-black-has-sex-with-xbox360/296843
Är det någon som känner ett behov av att byta julklappar eller så'nt tjafs när vi ska ha lussefika nästa söndag?
![]()
Massa kloka ord istället för mitt vanliga svammel om måndagar...
Puuh... *torkar svetten ur pannan* Vad skönt, jag låter dig bestämma Pluggis, för lussefikat är liksom ett slapp-slö-och-snackfika. Bara mys helt enkelt. För abstinenta hojåkare som får umgås lite en grå söndageftermiddag.Det är bra för min del!![]()
Puuh... *torkar svetten ur pannan* Vad skönt, jag låter dig bestämma Pluggis, för lussefikat är liksom ett slapp-slö-och-snackfika. Bara mys helt enkelt. För abstinenta hojåkare som får umgås lite en grå söndageftermiddag.
![]()
Behöver vi starta en egen lussefikatråd?![]()
Japp, varför spamma i en tråd när man kan spamma i två !![]()
Ska vi dansa den speciella älska-måndagar-dansen då? På lussefikat alltså?!?Ahhh magen full av pannkaka..mums..
och bäst av allt..snart måndag igen och ett steg närmare lussefikat...![]()
![]()
Du skämtar va?!? Du kommer norrifrån och förväntar dig snö i Sthlm?!?och självklart regnar de när man kommer hem till stockholm....
Varför kan de inte snöa då i ställe så de ser ut som riktig vinter![]()
Ska vi dansa den speciella älska-måndagar-dansen då? På lussefikat alltså?!?![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|