Skriv-vad-du-vill-tråden

Antingen flytta den ena eller sätta upp kamera med motion detector så du vet vad som händer när du inte är hemma... :D
Xboxen är lite tjurig ibland. Och flåsar extremt mycket. Det är nog den där sneaky Wiikonsolen som mobbar klunsen. :tungan Får sära på dem så inget allvarligt händer. :näsblod

GRYYYMT..hörru pluggos..det är HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG.

Fredag fredag fredag hela dagen
Helg helg helg

Helg helg helg

Helg helg helg

Helg helg helg

Helg helg helg

Wohoooo! Snart är det helg!!!! :rocker:

Ikväll blir det att prova ett gäng udda julöler... sen lite gott käk... sen lär jag somna i och med att jag vaknade halv fem imorse. :D

Lussefika påminnelse

:va Är det någon som känner ett behov av att byta julklappar eller så'nt tjafs när vi ska ha lussefika nästa söndag? :confused:

Annars vill jag bara påminna er om att årets lussefika går av stapeln söndagen den 13 december med drop-in från ca 15 och framåt. :krama

:tomten

Jag kunde inte se filmen när jag var på jobbet, men::skrämd:skrämd:skrämd

:va Är det någon som känner ett behov av att byta julklappar eller så'nt tjafs när vi ska ha lussefika nästa söndag? :confused:

Det är bra för min del!:):krama

Massa kloka ord istället för mitt vanliga svammel om måndagar...

Hmmm... Och jag som trodde att jag skulle behöva bombmatta dig tillbaks till stenåldern...:va

Last edited:
Det är bra för min del!:):krama
Puuh... *torkar svetten ur pannan* Vad skönt, jag låter dig bestämma Pluggis, för lussefikat är liksom ett slapp-slö-och-snackfika. Bara mys helt enkelt. För abstinenta hojåkare som får umgås lite en grå söndageftermiddag. :tummenupp

:)

Puuh... *torkar svetten ur pannan* Vad skönt, jag låter dig bestämma Pluggis, för lussefikat är liksom ett slapp-slö-och-snackfika. Bara mys helt enkelt. För abstinenta hojåkare som får umgås lite en grå söndageftermiddag. :tummenupp

:)

Exakt!:krama:)

5.

Fler spöken... nu i mer "personlig" skepnad. Granen kommer att stå så grön och grann i stugan. Eller var det röd och vit?!? :lol

Bifogat

• Julkalender 5.jpg
    Julkalender 5.jpg
    121.3 KB · Visningar: 29
Morrn morrn!

Hoppas ni får en sjysst helg. Här är det fullplanerat med partaj och renovering... i den ordningen. :)

Tänkte också meddela att jag bett om att få byta nick, så snart ser ni en Carnivore härja här istället. :)
Vill skaffa SH-tröja men inte åka runt med mitt riktiga förnamn på... och funderat på det där kring nick... nu har jag äntligen kommit på ett som passar mig till fullo. :)

:huvet och självklart regnar de när man kommer hem till stockholm....
Varför kan de inte snöa då i ställe så de ser ut som riktig vinter :5sure:6surkart

Ahhh magen full av pannkaka..mums..

och bäst av allt..snart måndag igen och ett steg närmare lussefikat...:Bugar :krama:krama

Ahhh magen full av pannkaka..mums..

och bäst av allt..snart måndag igen och ett steg närmare lussefikat...:Bugar :krama:krama
Ska vi dansa den speciella älska-måndagar-dansen då? På lussefikat alltså?!? :banana

:huvet och självklart regnar de när man kommer hem till stockholm....
Varför kan de inte snöa då i ställe så de ser ut som riktig vinter :5sure:6surkart
Du skämtar va?!? Du kommer norrifrån och förväntar dig snö i Sthlm?!? :va

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla