Skriv-vad-du-vill-tråden

:lol VIlken bra idé, jag väntar med att ta in julgranen. Vi hänger lite kulor i grenen på Pluggen och dansar runt honom istället. Och så sjunger vi ngt vackert. :tomten

:hoppskrat:hoppskrat:skrattaåt ja och jag vet att han vill ha ROSA kulor i grenen :rolleyes::D

:rolleyes: gillar snö mer än regn så då förväntar jag mej sån, de borde fan vara - något inte massa + grader :6surkart

:rofl Är du så rädd att bli omvänd?!? Jag tror inte du törs! :mattias

Du har så rätt!

:D bäst vi binder fast Pluggen då och dansar runt honom ;)

:nicka :va eller var de regn jag skulle förvänta mej va va va ??!!!

:jisses:jisses:skrämd

:lol VIlken bra idé, jag väntar med att ta in julgranen. Vi hänger lite kulor i grenen på Pluggen och dansar runt honom istället. Och så sjunger vi ngt vackert. :tomten

Nu börjar det bli läskigt..:eek::eek::skrämd

:hoppskrat:hoppskrat:skrattaåt ja och jag vet att han vill ha ROSA kulor i grenen :rolleyes::D

Nu går jag och gömmer mig...:skrämd:skrämd:skrämd

Last edited:
Gryymt..pluggen ska dansa Älska månadags dansen med rosa kulor som dinglar från grenen och miss le puck ska köra strippshow med dans runt påle..check..

Kommer bli hur ballt som helst detta juhe..:yoparty:Bugar:Bugar

Gryymt..pluggen ska dansa Älska månadags dansen med rosa kulor som dinglar från grenen och miss le puck ska köra strippshow med dans runt påle..check..

Nej Pluggen ska inte dansa alls, ffa inte någon jefla måndagsälskardans.:mad::mad::mad:

Nej Pluggen ska inte dansa alls, ffa inte någon jefla måndagsälskardans.:mad::mad::mad:

detta skall förevigas på film..tar med mig filmutrustningen..:banana:banana

ska jag ta och låta trycka upp lite älska måndagsklubben t-shirts också som pluggen kan dansa i ??:D:yoparty:Bugar

Förväntar mej både bilder och film på detta sen. ;)

Förövrigt var jag tydligen ond idag. Snackade med någon via mick över MSN och käkade ("misslyckade") brownies samtidigt. Förstår inte vad han gnällde över på andra sidan. :va

Last edited:
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...