Skriv-vad-du-vill-tråden

Granpyntet är snart klart och här kommer den första bilden på vad som kommer att hänga i granen i år.

Och jo, jag vet att det är knäppt, men det är liksom halva grejen. :D

Jag har lovat att nästa gran ska bli en återvinningspyntad sådan... Försöka duger iaf. :)

:D SuperMario ftw.

Jaaaaa nu ser jag... :hihi
Om man scrolalr upp och ner fort som faen så såg även mina gamla ögon att
det var en liten svamp... :D

En förvarning till alla så ni hinner rädda vad som räddas kan:
Jag har uppkörning den 12 Januari klockan 12:30. :skrämd

Nu ska jag bara börja förbereda mej mentalt.

:Bugar

(jag klickade förresten för att ge kissarna lite mat)

:banana

Åh hujedamig!:skrämd:skrämd

*Bokar plats i bunker*

:Bugar

(jag klickade förresten för att ge kissarna lite mat)

Det var ju inte så mycket besvär så det gjorde jag med:) När jag ändå kände mig sentimental så gjorde jag av med lite pengar på Hundstallet också, så nu kanske jag slipper stryk av tomten.:D

Last edited:
Jag har lovat att nästa gran ska bli en återvinningspyntad sådan... Försöka duger iaf. :)

Skitbra, jag har massa spillolja i min dunk jag vill bli av med..... kan du skicka mig din adress bara så ska jag nog kunna bidra med halva granens pynt :D

:D SuperMario ftw.

Hehe, precis beställt ett Nintendo 8-bitars med Super Mario 1, 2 och 3 till sambon :rolleyes: i julklapp, nu jälar ska ungarna i säng tidigt så att pap..... mamma får spela.....

Last edited:
Skitbra, jag har massa spillolja i min dunk jag vill bli av med..... kan du skicka mig din adress bara så ska jag nog kunna bidra med halva granens pynt :D

Hehe, precis beställt ett Nintendo 8-bitars med Super Mario 1, 2 och 3 till sambon :rolleyes: i julklapp, nu jälar ska ungarna i säng tidigt så att pap..... mamma får spela.....

Du kan få behålla din gamla sunkolja, men en Nintendo 8-bitars vill jag också ha!!! :fakta Jag kan inte fatta att min mamma slängde bort den?!? Vi har alla de andra Nintendokonsolerna, så jag får väl prata snällt med Herr Tomte... :rolleyes:

Du kan få behålla din gamla sunkolja, men en Nintendo 8-bitars vill jag också ha!!! :fakta Jag kan inte fatta att min mamma slängde bort den?!? Vi har alla de andra Nintendokonsolerna, så jag får väl prata snällt med Herr Tomte... :rolleyes:
Gissa vem som har ett sådant med 30 fungerande spel :tungan

GODMORGON allez! :)

Gud vad skönt det är, jag har börjat gymma igen efter ett uppehåll på 3år ungefär... så jäkla underbart med träningsvärk! :)
Lite komiskt dock att jag fortfarande är först på jobbet trots att jag varit på gymmet innan... he he he.

http://www.gamegirl.se/nes.html
Där kan du köpa en renoverad sådan...

Nu ska jag bara börja förbereda mej mentalt.
:banana

*bäddar in bilen, hojarna och huset i bubbelplast*
:hihi

Faen vad skojsigt...
Glöm inte att plugga på bromssystem...
Två jag känner har fått frågor på det när dom kört upp för C kort...

DÖÖÖÖ :kulspruta

Morrn, morrn

Det var ju inte så mycket besvär så det gjorde jag med:) När jag ändå kände mig sentimental så gjorde jag av med lite pengar på Hundstallet också, så nu kanske jag slipper stryk av tomten.:D

Jaa, voffsingarna får vi inte heller glömma. :) Tyvärr har jag dåligt med pluringar så kan bara göra saker som inte kostar mej nåt. :(

*bäddar in bilen, hojarna och huset i bubbelplast*
:hihi

Faen vad skojsigt...
Glöm inte att plugga på bromssystem...
Två jag känner har fått frågor på det när dom kört upp för C kort...

Bromssystemet och styrservon har jag koll på. :) Måste jag bara nöta in bränslesystemet, färdskrivaren, det här med däcken och så tror jag det var nånting mer... Funktionsbeskrivning kommer alltid på uppkörningen. :) När jag körde upp i lumpen fick jag frågor på bromsen och styrservon och det gick sisådär... :gnissla Klarade mej efter löjtnanten ställt några ledande frågor.

Om man gillar gamla Nintendo 8-bitarsspel: http://nintendo8.com/ :lol

Tjoho! Då har jag nåt att göra i eftermiddag. :banana
Har inte ett enda TV-spel utan var tvungen att spela på äldre brorsans. Jag och den yngre brodern fick visserligen hans Supernintendo att dela på när han köpte Nintendo64 men nu fungerar inte den. :(
Har dock ett gammalt Tetrisspel som fått spel (asgarv...). Den loopar samma bitar hela tiden.

:kulspruta

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back