Skriv-vad-du-vill-tråden

Julmust: check
Pepparkaksdeg: check
Pepparkakor: check
Lussebullar: dragit in doften av nybakta bullar
Glögg: ej drickbart. Luktat på den iallafall.
Julstjärna: Måste inhandla lampa...

Hade för övrigt en mycket trevlig dag idag. Hem till morbror för en kusinträff så var förbi hemma i V-tuna för att åka bilen dit med brodern. Väl där smakade jag av morsans pepparkaksdeg för att se om den var godkänd (det var den). Nånting intressant att det var en jävla dimma norr om Stockholm. Strålande sol när jag åkte mot Gullmarsplan men såg längre norröver hur ett gigantliskt moln låg på marken... Såg rätt häftigt ut. Dimmigt som fan på Östra och hela vägen ut mot V-tuna. Lagom kyligt också, dock fortfarande shortsväder enligt min kära bror...

Imorgon börjar den seriösa biljakten så att Lillan kan åka ståndsmässigt...... känner att Passaten gjort sitt nu.

O bara för att det var första advent igår så fixade jag juliga naglar på mig själv igår...

O glögg fick man på jobbet vid halv sju imorse.. hehe..
Lite julpynt åkte fram igår oxå...
Nästan så man kanske börjar ana en känsla av jul... ;)

Bifogat

• NAGEL 002.jpg
    NAGEL 002.jpg
    39.8 KB · Visningar: 40
Armerad med tidlås? Pansarplåt? Gallerfönster? Hon blir tonåring när du minst anar det... :rolleyes:

Hehe, nu menade jag den lilla åranscha

Sätter inte alla här inne sina hojar före barnen :D Annars var det inga dumma ideér du kom med där, kanske ska titta runt på jobbet och se om man kan köpa loss en Galten kanske....

Måndagen har börjat stressigt.. :huvet

Men det är en bra dag för det.. :D
Mina två nya Tv-skärmar kommer ikväll:Bugar. Undra om det blir bra bild med LED..:tuttar:D

:hihi det är färgen alltså...
Men ändå så godtar du inte kåtemm med blå plast??
Nope, orange är en färg. Åranscht är ALLT som har det onämnbara märket, oavsett vad det är. Det kan vara kläder, prylar, "hojar" whatever. Åranscht är eCkLiGT!!! :mattias

(tyvärr finns det en del detaljer på de vackra Husabergarna som har inpräntat det där eCkLiGa namnet, men tyvärr är det ju så med vissa parasiter, de är nödvändiga för vissa högre stående väsens fortlevnad... *muttrar*)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT