Skriv-vad-du-vill-tråden

Samma till dig!

Här blir det resa till biltema.. Måste köpa spolarvätska :( och så hittar man säkert ntå mer.. :D

Samma till dig!

Här blir det resa till biltema.. Måste köpa spolarvätska :( och så hittar man säkert ntå mer.. :D

Låter som kostnaden av två par oumbärliga skor som belastar hushållskassan.

Tjoho, varit hyfsat trevlig vecka förskylningen till trots. Firade äldre bror med fika i måndags och lånade lite anime och ett par böcker av honom (nu SKA jag banne mej ta mej igenom femte boken) så spenderade sjukdagarna med att titta på film och läsa bra bok. :)
Nu åkte jag hem i helgen och såg igår på bra film med yngre bror samt gosade kurrande katt.

Nu måste jag bara lösa mitt lilla problem att teorin skulle vara skriven och godkänd senast i fredags och har inte lyckats fixa nån tidigare tid än 24november, samt att jag måste byta tid hos tandis på tisdag. Blä. Jag hatar att ringa i telefon. :(

Tjoho, varit hyfsat trevlig vecka förskylningen till trots. Firade äldre bror med fika i måndags och lånade lite anime och ett par böcker av honom (nu SKA jag banne mej ta mej igenom femte boken) så spenderade sjukdagarna med att titta på film och läsa bra bok. :)
Nu åkte jag hem i helgen och såg igår på bra film med yngre bror samt gosade kurrande katt.

Nu måste jag bara lösa mitt lilla problem att teorin skulle vara skriven och godkänd senast i fredags och har inte lyckats fixa nån tidigare tid än 24november, samt att jag måste byta tid hos tandis på tisdag. Blä. Jag hatar att ringa i telefon. :(

Du har haft fullt up! Lycka till med teorin:)

Ooooh en klassiker... :D
Har du inte sett Appleseed så gör det... snyggare får man leta efter...
Sen finns ju alltid andra lättsmälta och snygga som GITS 1&2 samt stand alone complex.. Final fantasy filmerna är inte så dumma heller...
Patlabor tillhör de lite äldre men fortfarande välgjord.. Likaså Battle angel alita eller winds of amnesia..
Vill man gå riktigt långt tillbaka i tiden så kan man köra på Rai..
Jo jag är fantast... vadårå?? :hihi

Lycka till med teorin!

Ooooh en klassiker... :D
Har du inte sett Appleseed så gör det... snyggare får man leta efter...
Sen finns ju alltid andra lättsmälta och snygga som GITS 1&2 samt stand alone complex.. Final fantasy filmerna är inte så dumma heller...
Patlabor tillhör de lite äldre men fortfarande välgjord.. Likaså Battle angel alita eller winds of amnesia..
Vill man gå riktigt långt tillbaka i tiden så kan man köra på Rai..
Jo jag är fantast... vadårå?? :hihi

Lycka till med teorin!

:)
Har ärligt talat inte kommit så mycket längre än Studio Ghibli (dock inte sett hela Princess Mononoke förren nu i veckan...). Min favorit av dom är Walley of the Wind. :) Men Appleseed och Evangelion har jag sett. Ghost in a Shell har jag inte sett men min kära bror har ju den så kom på det efteråt att jag skulle lånat den istället för Spirited Away som jag redan sett ett antal gånger. Final Fantasy har också legat länge på listan av filmer jag vill se. Får kolla upp (sparka på den yngre brodern att tanka) de andra du räknat upp. :)

:D In handlat en julgran i dag :rolleyes:nu är frågan vart man ska ställa den bara :) :va

Bra skit alltihopa. Wheel of time är värt tiden även om det inte verkar så i början och den kan bli lite lång"rand"ig höhö.

Annan anime man inte bör missa är en(fyra igentligen) film som heter Memories. Består av fyra kortare historier men ack så bra.
Sen någon som heter Wonderful Days. Koreansk anime med väldigt bra story.

Appleseed och Finalfantasy är fina... men inte särskilt bra story om man frågar mig.

ЯK;4504743 skrev:
Bra skit alltihopa. Wheel of time är värt tiden även om det inte verkar så i början och den kan bli lite lång"rand"ig höhö.

Annan anime man inte bör missa är en(fyra igentligen) film som heter Memories. Består av fyra kortare historier men ack så bra.
Sen någon som heter Wonderful Days. Koreansk anime med väldigt bra story.

Appleseed och Finalfantasy är fina... men inte särskilt bra story om man frågar mig.

Var därför jag inte kom igenom femte boken. Blev för många trådar och karaktärer att hålla reda på och knappt nånting om de karaktärer jag ville läsa om. Men vad jag hört så är femte boken speciellt långrandig och det blir bättre sen. Min bror har precis läst ut 12e boken och han var nöjd med den.
Vilket fall som helst måste jag ha nånting att läsa (förutom teorin) medans jag väntar på A Dance with Dragons. :)

Aha, får kolla upp dom också när jag kan. :)

Har tröstat mig själv (sjuk i en vecka nu) med en 46" Samsung till PS3:an... så jäääävla nöjd. :)
Nu vill jag bara bli av med halsontet.

grymt skönt att en grym helg snart är över och pluggens favvodag äntligen är här snart..

MÅNDAG..:pluggensfavvodagpåhelaveckanenligthansinläggimingästbok

Grymt pluggen..mer sånna positiva inlägg..:D:yoparty:yoparty

grymt skönt att en grym helg snart är över och pluggens favvodag äntligen är här snart..

MÅNDAG..:pluggensfavvodagpåhelaveckanenligthansinläggimingästbok

Grymt pluggen..mer sånna positiva inlägg..:D:yoparty:yoparty

:huvet:huvet:huvet:mad:

Och inte vann jag på lotto heller...:död

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden