Skriv-vad-du-vill-tråden

Yeey, idag bär det av till jobbet... har inte varit där på en vecka så det blir nog spännande. Speciellt då jag inte är 100% frisk heller men men, sånt är livet.

ÄNTLIGEN MÅNDAG IGEN!!!!:arsele:tummenupp:tuttar:D

God morgon alla förresten,. Hoppas ni får en bra Måndag!:banana

Ännu en som har det så dåligt hemma att han hellre är på jobbet...

Nej, jag har det inte det minsta dåligt hemma. :arsele:Bugar

Men Måndagar är bra dagar, Man kommer upp i bra tid och man har en strålande vecka som väntar en. :yoparty

Ah... Hyfsat skön måndag för mej idag. Inga lärarledda teorilektioner så slapp vakna till väckarklockan. Just ätit lunch och tittat på ett avsnitt Scrubs. Vid tjugo i två ska jag knappa iväg för att övningsköra lastbil vilket ju är roligt. :)
Övervägs till viss del i morrn då. Bytte min tandläkartid från 12:00 till 8:45 så måste upp i tid för att ta mej till Östermalm... Och imorrn ska jag börja ringa och tjata på vägverket för att försöka få en ny teoritid till på Onsdag.

:fakta

okay då...för hevette...nu e det snart TIIIIISDAG...:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

bäättre så kanske ..????

Japp. Mycket bättre. På tisdagen ser man iallatall ljuset i slutet av tunneln medans måndagar är det bara mörker.

Ännu en som har det så dåligt hemma att han hellre är på jobbet...
Det var väl en märklig slutsats?!? :va

Du vet vad jag har sagt Pluggis. :mattias Så är det ingen annan än du som bestämmer hur situationen ska tacklas. :kiss

/Frk P. R. Äktig under täcket.

Tycker hela måndagsälskarklubben bevisar själva att starten på en jobbvecka inte är något vidare när de skriver oftare än alltid hur de ligger och myser under täcken eller sitter på hotell och njuter av champagnefrukostar... alltså avskyr de kontorsveckor precis som vi.

Ah... Hyfsat skön måndag för mej idag. Inga lärarledda teorilektioner så slapp vakna till väckarklockan. Just ätit lunch och tittat på ett avsnitt Scrubs. Vid tjugo i två ska jag knappa iväg för att övningsköra lastbil vilket ju är roligt. :)
Övervägs till viss del i morrn då. Bytte min tandläkartid från 12:00 till 8:45 så måste upp i tid för att ta mej till Östermalm... Och imorrn ska jag börja ringa och tjata på vägverket för att försöka få en ny teoritid till på Onsdag.

Det vore ju en ganska revlig start på måndagen... Iaf. om det är tidiga säsonger av Scrubs.:) Lycka till med vägverket... Vägverket förresten, heter det inte Transportstyrelsen?:va

Det går det visst det.. JO JO JO

NEJ DET GÅR INTE ALLS, DET DÄR ÄR FEL BOKSTÄVER...:mad:

Ädit: Nu funkar det, undrar om Swedie driver med mig.:va:D

Det var väl en märklig slutsats?!? :va

Du vet vad jag har sagt Pluggis. :mattias Så är det ingen annan än du som bestämmer hur situationen ska tacklas. :kiss

/Frk P. R. Äktig under täcket.

Helvete vad jag läste fel nu...:hihi

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...