Välkommen till klubben!
Vakna medvetslös är ingen höjdare...![]()
Nä, det är skitjobbigt att vakna upp och vara medvetslös.

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till klubben!
Vakna medvetslös är ingen höjdare...![]()
Nä, det är skit jobbigt att vakna upp och vara medvetslös.![]()
Skämta inte! Man vet ju inte hur man ska bete sig och kroppen vägrar röra på sig trots barska kommando.. Och allt är svart och gosigt...
- dock på att det saknas tuttar, dom har oftast gått upp en timme tidigare
för att välja kläder och sminka sig och gud vet vad...![]()
Skämta inte! Man vet ju inte hur man ska bete sig och kroppen vägrar röra på sig trots barska kommando.. Och allt är svart och gosigt...
- dock på att det saknas tuttar, dom har oftast gått upp en timme tidigare
för att välja kläder och sminka sig och gud vet vad...![]()
Men erkänn att du gillar det!!!Bara EN timme!?...
Men erkänn att du gillar det!!!
Man väljer väl den kvinna som passar en, eller?![]()
Varje man har väl friheten att gå? Så, även om det sägs att kvinnan låter mannen välja henne, initialt, väljer jag att tro att valet är ömsesidigt om man stannar kvar tillsammans.Angående att välja kvinna: Är det någonsin mannen som väljer?
Varje man har väl friheten att gå? Så, även om det sägs att kvinnan låter mannen välja henne, initialt, väljer jag att tro att valet är ömsesidigt om man stannar kvar tillsammans.![]()
Det är bara vad du tror. Eller vad "ni män" försöker tuta i kvinnor så att ni ska slippa anstränga er så mycket.Men kvinnor är luriga![]()
Bara EN timme!?
Hemma finns en som, om man ska vara nånstans ett givet klockslag, går upp MINST en och en halv timma innan. ( d.v.s det enkla caset... där vi kanske bara ska och köpa en säck blomjord)
Ibland 2 timmar eller MER! (svåra caset - vi ska vara ute bland folk)
Men värst är förberedelserna inför fest (värsta caset) och där kan tidsåtgången räknas i dagar med ett evigt ältande och provande, samt upphållande av saker framför en (som av vilka jag favoriserar, ändå kommer väljas bort....så varför fråga öht?) och så den ultimata frågan:
- Duger jag såhär nu då?
....som oavsett hur jag besvarar den, alltid visar sig vara fel svar!
Vi e inte de minsta luriga.........
Å Tant tar aldrig såååå lång tid på sig på morgonen, klockan ringer 0522H
0606H står Tant vid busshållplatsen hyggligt stajlad å klar.......
Så du menar att bara för att man är chey så förstår man hur alla andra cheyer fungerar?!? Och i så fall, för att dra parallellen till den andra hälften av mänskligheten (bögar eller hetero, shit the same) så förstår ni män er på varandra allihop och alltid?Du, jag känner lesbiska cheyer som inte förstår kvinnor... Så jo.. Det är ni.![]()
Så du menar att bara för att man är chey så förstår man hur alla andra cheyer fungerar?!? Och i så fall, för att dra parallellen till den andra hälften av mänskligheten (bögar eller hetero, shit the same) så förstår ni män er på varandra allihop och alltid?
Som om män skulle vara så okomplicerade?
Jag skulle vilja säga att MÄNNISKOR är luriga. Överlag.
Det värsta är baksluga j-ar som inte drar sig för att utnyttja andra för att få just det DE vill ha och aldrig gör något utan en egoistisk baktanke. Det finns det av båda kön.![]()
![]()
![]()
Såg du hur jag plockade fram arga stridsyxan direkt där?!?Dom borde ju ha större chans att förstå, tycker man ju... Men som svar på din fråga, (ur egen synvinkel) så, ja i regel så vill jag nog påstå det... Sen om kommentaren om dom baksluga j-ar så håller jag med dig till 100%
Såg du hur jag plockade fram arga stridsyxan direkt där?!?![]()
Men för övrigt, vad gäller cheyer/killar/människor så är jag ändå av den åsikten att människor generellt är knepiga och att vissa är lättare att förstå sig på än andra. Män hör inte alltid till den kategorin enligt min erfarenhet...![]()
Kräsen blir utan alltså?![]()
Kräsen blir utan alltså?![]()
Eller som en annan SH-medlem uttryckte det, allt går med lite valfett.![]()
Eller Valmers, Valfett och Vanföreställningar?Aha!De tre V:na!
Vilja Våld Vaselin
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT