Skriv-vad-du-vill-tråden

Nä, det är skit jobbigt att vakna upp och vara medvetslös.:mad:

Skämta inte! Man vet ju inte hur man ska bete sig och kroppen vägrar röra på sig trots barska kommando.. Och allt är svart och gosigt...
- dock på att det saknas tuttar, dom har oftast gått upp en timme tidigare
för att välja kläder och sminka sig och gud vet vad... :hihi

Skämta inte! Man vet ju inte hur man ska bete sig och kroppen vägrar röra på sig trots barska kommando.. Och allt är svart och gosigt...

Exakt! Och sängen står och ropar efter en när man väl kliver upp: Kom tillbaka, det är jobbigt att kliva upp.:hihi

Bara EN timme!?
Hemma finns en som, om man ska vara nånstans ett givet klockslag, går upp MINST en och en halv timma innan. ( d.v.s det enkla caset... där vi kanske bara ska och köpa en säck blomjord)

Ibland 2 timmar eller MER! (svåra caset - vi ska vara ute bland folk)

Men värst är förberedelserna inför fest (värsta caset) och där kan tidsåtgången räknas i dagar med ett evigt ältande och provande, samt upphållande av saker framför en (som av vilka jag favoriserar, ändå kommer väljas bort....så varför fråga öht?) och så den ultimata frågan:

- Duger jag såhär nu då?

....som oavsett hur jag besvarar den, alltid visar sig vara fel svar!

Last edited:
Men erkänn att du gillar det!!! :lol
Man väljer väl den kvinna som passar en, eller? :kiss

Mnjaa. ;)
Jo. Lite.
Eller: Det bekommer mig egentligen inte, då jag ju ligger kvar som ett murmeldjur under täcket.
Har man tur så lagar sig även frukosten "av sig själv" på ett automagiskt sätt såna dagar... :D

Angående att välja kvinna: Är det någonsin mannen som väljer?

Angående att välja kvinna: Är det någonsin mannen som väljer?
Varje man har väl friheten att gå? Så, även om det sägs att kvinnan låter mannen välja henne, initialt, väljer jag att tro att valet är ömsesidigt om man stannar kvar tillsammans. :)

Varje man har väl friheten att gå? Så, även om det sägs att kvinnan låter mannen välja henne, initialt, väljer jag att tro att valet är ömsesidigt om man stannar kvar tillsammans. :)

Så borde det ju vara...
I teorin iaf ;)

Men kvinnor är luriga :mattias

Vi e inte de minsta luriga.........

Å Tant tar aldrig såååå lång tid på sig på morgonen, klockan ringer 0522H
0606H står Tant vid busshållplatsen hyggligt stajlad å klar.......

Tjoho, tillbaka från tandläkaren där det noterades inga hål. :)
Sen tillbaka till skolan och en kurs i HLR och efter det övningskörning.

Bara EN timme!?
Hemma finns en som, om man ska vara nånstans ett givet klockslag, går upp MINST en och en halv timma innan. ( d.v.s det enkla caset... där vi kanske bara ska och köpa en säck blomjord)

Ibland 2 timmar eller MER! (svåra caset - vi ska vara ute bland folk)

Men värst är förberedelserna inför fest (värsta caset) och där kan tidsåtgången räknas i dagar med ett evigt ältande och provande, samt upphållande av saker framför en (som av vilka jag favoriserar, ändå kommer väljas bort....så varför fråga öht?) och så den ultimata frågan:

- Duger jag såhär nu då?

....som oavsett hur jag besvarar den, alltid visar sig vara fel svar!

"Ser min rumpa stor ut i de här byxorna?" :D
Hade en kompis som behövde en hel förmiddag att förbereda sej på att komma hem till mej och umgås med mej i mitt rum med dörren stängd så man slapp syskon och föräldrar. Hennes ursäkter var "Men tänk om dina föräldrar är hemma?" Varför tror du de bryr sej om du är sminkad eller ej?
"Men tänk om dina bröder är hemma?" Vadå, hade du tänkt stöta på dom?
"Tänk om jag träffar en snygg kille på vägen?" Ska du umgås med mej eller ut och ragga?
Slutade alltid med att jag drog borsten genom håret och cyklade de 500 metrarna hem till henne som inte ens tagit sej ur pyjamasen. Blev man trött eller blev man trött?
Ibland förstår jag mej inte på tjejer. :P

Tycker fenomenet med tjejer och rea är intressant. Skulle köpa kängor förrut och hittade ett tiohålspar för 998:- som jag gillade. Tittade upp en hylla och hittade ett par 20håls med ordinarie pris på 1400:- och de hade satt ner till 1000:- varpå jag reagerade direkt och började fingra på dom trots att jag inte ens ville ha 20håls. Ganska intressant egentligen...

Vi e inte de minsta luriga.........

Å Tant tar aldrig såååå lång tid på sig på morgonen, klockan ringer 0522H
0606H står Tant vid busshållplatsen hyggligt stajlad å klar.......

Du, jag känner lesbiska cheyer som inte förstår kvinnor... Så jo.. Det är ni.:fakta

Du, jag känner lesbiska cheyer som inte förstår kvinnor... Så jo.. Det är ni.:fakta
Så du menar att bara för att man är chey så förstår man hur alla andra cheyer fungerar?!? Och i så fall, för att dra parallellen till den andra hälften av mänskligheten (bögar eller hetero, shit the same) så förstår ni män er på varandra allihop och alltid? :va

Som om män skulle vara så okomplicerade? :mad:

Jag skulle vilja säga att MÄNNISKOR är luriga. Överlag.

Det värsta är baksluga j-ar som inte drar sig för att utnyttja andra för att få just det DE vill ha och aldrig gör något utan en egoistisk baktanke. Det finns det av båda kön. :mad: :mad: :mad:

Så du menar att bara för att man är chey så förstår man hur alla andra cheyer fungerar?!? Och i så fall, för att dra parallellen till den andra hälften av mänskligheten (bögar eller hetero, shit the same) så förstår ni män er på varandra allihop och alltid? :va

Som om män skulle vara så okomplicerade? :mad:

Jag skulle vilja säga att MÄNNISKOR är luriga. Överlag.

Det värsta är baksluga j-ar som inte drar sig för att utnyttja andra för att få just det DE vill ha och aldrig gör något utan en egoistisk baktanke. Det finns det av båda kön. :mad: :mad: :mad:

Dom borde ju ha större chans att förstå, tycker man ju... Men som svar på din fråga, (ur egen synvinkel) så, ja i regel så vill jag nog påstå det... Sen om kommentaren om dom baksluga j-ar så håller jag med dig till 100%

Dom borde ju ha större chans att förstå, tycker man ju... Men som svar på din fråga, (ur egen synvinkel) så, ja i regel så vill jag nog påstå det... Sen om kommentaren om dom baksluga j-ar så håller jag med dig till 100%
Såg du hur jag plockade fram arga stridsyxan direkt där?!? :lol

Men för övrigt, vad gäller cheyer/killar/människor så är jag ändå av den åsikten att människor generellt är knepiga och att vissa är lättare att förstå sig på än andra. Män hör inte alltid till den kategorin enligt min erfarenhet... :kiss

Såg du hur jag plockade fram arga stridsyxan direkt där?!? :lol

Jepp, det var därför jag skyndade mig att söka skydd.:krama

Men för övrigt, vad gäller cheyer/killar/människor så är jag ändå av den åsikten att människor generellt är knepiga och att vissa är lättare att förstå sig på än andra. Män hör inte alltid till den kategorin enligt min erfarenhet... :kiss

Visst folk är knepiga, vilket förklarar varför en av mina favoritlåtar är "Folk är idioter" med Rally:gnissla

Kräsen blir utan alltså? :tungan

Ja, men ge fan i katten, eller med tanke på sällskapet kanske jag ska säga fåren.:hihi

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...