Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Det vore ju en ganska revlig start på måndagen... Iaf. om det är tidiga säsonger av Scrubs.:) Lycka till med vägverket... Vägverket förresten, heter det inte Transportstyrelsen?:va

Säsong fem. Har säsong ett, två, fem och sex. Varför jag inte har trean och fyran var för jag lånade dom av brorsans tjej så kändes inte nödvändigt att köpa... X)
Tja, de senast jag var där så sa de "Välkomna till Vägverket" så vet inte. :)
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Säsong fem. Har säsong ett, två, fem och sex. Varför jag inte har trean och fyran var för jag lånade dom av brorsans tjej så kändes inte nödvändigt att köpa... X)

Säsong fem duger, men dom tidigare är roligare imho.:)

Tja, de senast jag var där så sa de "Välkomna till Vägverket" så vet inte. :)

Tja, då är det väl VV då.:)
 

Bifogat

  • IMG_1443.jpg
    IMG_1443.jpg
    71.5 KB · Visningar: 66

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Säsong fem duger, men dom tidigare är roligare imho.:)



Tja, då är det väl VV då.:)

:rofl:rofl Haha, bäst tröja hittills.
Japp, föredrar dom tidigare också men redan dragit igenom ettan och tvåan nyligen. Änskar jag kunde hitta trean och fyran... Problemet är att hon vill ha tillbaka dom men jag vet inte vad dom är eller om jag ens har dom tillochmed... :näsblod Får väl åkahem till Vallentuna i helgen (IGEN) och leta igenom mina rum där. :huvet
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:rofl:rofl Haha, bäst tröja hittills.
Japp, föredrar dom tidigare också men redan dragit igenom ettan och tvåan nyligen. Änskar jag kunde hitta trean och fyran... Problemet är att hon vill ha tillbaka dom men jag vet inte vad dom är eller om jag ens har dom tillochmed... :näsblod Får väl åkahem till Vallentuna i helgen (IGEN) och leta igenom mina rum där. :huvet

Tack!:) Har man svårt att hitta på en slogan kan man ALLTID lita på Scrubs!:hihi
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
*haha* Så det är du?!?

Jag vill också ha 32-timmars dygn. Men inte jobba alla 32 timmarna... max 8. :gnissla

Äh, det var överskattat med 32-timmars dygn. Trodde man skulle kunna utnyttja tiden lite bättre men största delen av fredagen försvann på nåt sätt. Måste nog jobba lite på trollbrygden :fyllisar
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det funkar för mig...

Daaaaaaarkwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing...
FIIIIXAAAA!!!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag är på!:tummenupp Kan inte Darkwing instifta det i en ny världsordning!?
8h jobba, 8h sova och 16h hojåka per dygn. DET skulle jag kunna leva med!:)
Jag ska ta ett snack med Darkwing och höra om hon inte ska till Regeringskansliet snart. Annars ska vi nog ta det där med världsherravälde en sväng ... :mattias

Hur mycket förhandlingsutrymme har jag? Jag tror vi har svårt att ändra på totala antalet timmar per vecka... :va 4-dagarsvecka, jobba 3 dagar á 8 timmar och resterande 24 timmar per dygn till sömn och rekreation samt 1 dag ledigt? Vi får avskaffa måndag och fredag för att det är för mycket tjafs och söndag för att det ger så många ångest. Kvar blir tisdag, onsdag, torsdag = jobb och så lördag = helt ledigt
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag ska ta ett snack med Darkwing och höra om hon inte ska till Regeringskansliet snart. Annars ska vi nog ta det där med världsherravälde en sväng ... :mattias

Hur mycket förhandlingsutrymme har jag? Jag tror vi har svårt att ändra på totala antalet timmar per vecka... :va 4-dagarsvecka, jobba 3 dagar á 8 timmar och resterande 24 timmar per dygn till sömn och rekreation samt 1 dag ledigt? Vi får avskaffa måndag och fredag för att det är för mycket tjafs och söndag för att det ger så många ångest. Kvar blir tisdag, onsdag, torsdag = jobb och så lördag = helt ledigt

Funkar för mig!:D
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Godmorgon, idag blir det bil till jobbet då jag har lite ärenden... börjar verkligen bli dags att ställa undan hojen... usch, inge skoj alls.
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag ska ta ett snack med Darkwing och höra om hon inte ska till Regeringskansliet snart. Annars ska vi nog ta det där med världsherravälde en sväng ... :mattias

Hur mycket förhandlingsutrymme har jag? Jag tror vi har svårt att ändra på totala antalet timmar per vecka... :va 4-dagarsvecka, jobba 3 dagar á 8 timmar och resterande 24 timmar per dygn till sömn och rekreation samt 1 dag ledigt? Vi får avskaffa måndag och fredag för att det är för mycket tjafs och söndag för att det ger så många ångest. Kvar blir tisdag, onsdag, torsdag = jobb och så lördag = helt ledigt

Heeelt okay med mig!! :tummenupp

Go´morron.......idag ville jag INTE gå upp............:rolleyes:

Välkommen till klubben!
Vakna medvetslös är ingen höjdare... :(

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiisdaaaaaaaaaaaaag!!!:tuttar

Nu är det nedförsbacke!!!
Dessutom så borde "Ratchet & Clank A crack in time" dyka ner idag... :D

Godmorgon, idag blir det bil till jobbet då jag har lite ärenden... börjar verkligen bli dags att ställa undan hojen... usch, inge skoj alls.

Börjar bli dags? Den står redan i små små molekyler... :D
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top