Skriv-vad-du-vill-tråden

Det finns en sak som är positivt med att vara hemma och inte få gå till sitt älskade arbete, mer tid och energi till julpysslet. Här hemma börjar julgranspyntet sakta ta form. Hawaiilådan är nyttjad till max och annat pynt hänger på tork på tvättställningen. :D

Nu återstår bara operation övertalning av tonårsmonster, så att vi får klä granen till lussefikat. Annars får ni tjuvkika i kartongerna. :rolleyes:

Hur var det nu, skulle vi ha lite pyssel vid lussefikat? Vill ni göra ert eget julgranspynt? :confused: (för ni får inte kontaminera min gran, iaf inte i år)

Det finns en sak som är positivt med att vara hemma och inte få gå till sitt älskade arbete...

Älskade arbete?:va

Hur var det nu, skulle vi ha lite pyssel vid lussefikat? Vill ni göra ert eget julgranspynt? :confused: (för ni får inte kontaminera min gran, iaf inte i år)

Med tanke på sällskapet så tror jag att det blir mycket snack och lite verkstad.:)

Ja, jag börjar faktiskt gilla det här jobbet också. Ja, om man bortser från danskarna då... :gnissla Är det konstigt? Att ogilla danskar menar jag. :lol

Nä, på mitt jobb sitter det i ryggmärgen att inte gilla danskar.:D

Det kan ju bli folktomt också, det vet man aldrig. :confused:

Det tror jag inte, jag menade snarare så att folk nog sitter och snackar istället för att pyssla.:)

grrrymt..snart måndag..och som omväxling i måndags rutinerna drar jag till bromma flygplats istället för arlanda..grymt nice med lite omväxling..

underbart med måndag :D

grrrymt..snart måndag..och som omväxling i måndags rutinerna drar jag till bromma flygplats istället för arlanda..grymt nice med lite omväxling..

underbart med måndag :D

Förihelvete, du är ju tjatigare än ett tvåtonigt positiv.
Snälla ge dig...........

Hoppla pålle, är det någon som inte sugit getpung idag? :D

Nej, mest toppigg bröstvårta tackar som frågar !:D

Tycker bara att det vore trevligt med lite friska frächa tilltag i tråden.
:kinkig

var det någon som sa meningslösa MÅNDAG? :D

:D Jag skyller på mamma som anser att jag kan ha en stor gran nu :):D
Men men jag har ju en då om jag nu får för mej att ställa upp den i nå hörn :rolleyes::D

Pratar vi om strippstång nu? Den som aldrig blev till förra julen? :va
Jag minns något om silverfärgade hotpants... mycket snack och lite(n) verkstad,eller? :D

Pratar vi om strippstång nu? Den som aldrig blev till förra julen? :va
Jag minns något om silverfärgade hotpants... mycket snack och lite(n) verkstad,eller? :D

haha justa vi får skaffa en sån också och den ska stå på balkongen :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT