Skriv-vad-du-vill-tråden

ähh jävla pisstö som faller ju :P - nä jag e int' bitter...
Fan ska de snöa så kan det väl ändå snöa på riktigt!!! - Så man slipper slösa på "däckbroddarna" i onödan! ;)

Jefla idioter.
Har ni inte fattat att det här jävla epakokainet bara hinner ramla ner, bli saltsmakandes slush och skitar ner ALLT.
Det är också en stark bidragande faktor till varför man helt plötsligt och ovetande står på arslet så fort man fart på ett litet krogbesök.

Söder om Sundsvall göra detta skit sig icke besvär när jag blir stadsminister.:mad:

:rofl

Man ska inte bromsa fallet med neeeesan maaarkus...eeeeh pucken... :hihi

Åhhh snö....... man kan ju bara hoppas på 3dm snö, -5 grader, solsken och tjäle i marken så att det blir dags för dubbdäcken på hojen :drool

Åhhh snö....... man kan ju bara hoppas på 3dm snö, -5 grader, solsken och tjäle i marken så att det blir dags för dubbdäcken på hojen :drool

Ååå jul i södra förorterna som den ska vara !

Som ni kanske märkt har jag varit lite frånvarande... legat magsjuk sedan i söndags... fy fan vad det suger!

Nej, nu har jag suttit upp tillräckligt, nu blir det horisontalläge i soffan igen. Ha en bra dag.

+1 :hihi

Som ni kanske märkt har jag varit lite frånvarande... legat magsjuk sedan i söndags... fy fan vad det suger!

Nej, nu har jag suttit upp tillräckligt, nu blir det horisontalläge i soffan igen. Ha en bra dag.

Ooooh vad skojsigt... Nog för att det är skönt att vara hemma men inte av DEN anledningen... Krya på sig!

Ooooh vad skojsigt... Nog för att det är skönt att vara hemma men inte av DEN anledningen... Krya på sig!
Tack.

Om vi säger så här, jag gillar att kolla film och serier, men jag har legat i soffan så länge nu att jag har inget mer att titta på. Jag är up to date med alla serier jag kan tänkas ha intresse av och jag har ingen mer film i bra kvalité att kolla på.

Men men, idag blir det iväg på ultraljud så det blir ju ett skönt break... få höra lilla pyrets hjärtljud. :) (Sjuk eller inte, men det missar jag INTE)

Jag har KG i initialer och sen måste jag säga till
Thyg0d: Det är 0 gradigt ute, inte +1.

Tack.

Men men, idag blir det iväg på ultraljud så det blir ju ett skönt break... få höra lilla pyrets hjärtljud. :) (Sjuk eller inte, men det missar jag INTE)

Man ska aldrig missa UL, det är det coolaste jag varit med om. :tummenupp
Man kommer ångra sig annars.. Lycka till. :banana

Last edited:

Avis.....:tummenupp:yoparty

Vill du oxo gå på ultraljud, spänner det i dina äggstockar :va

Gubbkewken vaknar med ett ryck
I skrumpkroppen han känner ett tryck
Eskrimeterna måste ut
Trycket måste få ett slut
Ordbajs ut ur fejset
Och bakifrån nougatsprutarejset

Last edited:
Jag har KG i initialer och sen måste jag säga till
Thyg0d: Det är 0 gradigt ute, inte +1.

Jag hade också KG i initialer förr om åren... tills jag gifte mig.

Man ska aldrig missa UL, det är det coolaste jag varit med om. :tummenupp
Man kommer ångra sig annars.. Lycka till. :banana

Mmm, det är så coolt.
Det här är iofs nummer två men lika mäktigt för det. Den lille låg där och vinkade o hade sig. :)

Det förstår jag, som sagt, det är mäktigt. :)

Fast det är klart, det var en lättnad att få se att det bara var en också... :gnissla

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!