Skriv-vad-du-vill-tråden

Då e inte jag vuxen då, har inte druckit kaffe sedan 2001 om man inte räknar in den koppen med turkkaffe jag blev pålurad i Kosovo 2004

Last edited:
smack smack..efter en 8 rätters sitter man här och känner sig lika uppblåst som thyg0d och pucken tillsammans..:D

mums va gott de e att leva...:banana

jaa just ja..snart MÅÅÅNDAG IGEN...

HÖRRU PLUGGIS::MÅÅÅÅNDAG...:banana:banana

smack smack..efter en 8 rätters sitter man här och känner sig lika uppblåst som thyg0d och pucken tillsammans..:D

mums va gott de e att leva...:banana

jaa just ja..snart MÅÅÅNDAG IGEN...

HÖRRU PLUGGIS::MÅÅÅÅNDAG...:banana:banana

HÖRRU NICKIS, JAG SKA SKIVA LÅNGSAMT SÅ ATT DU HINNER MED ATT LÄSA: DET ÄR FÖR HLVT TISDAG IDAG... I MORGON ÄR DET ONSDAG, DÅ ÄR DET MITT I VECKAN, DÅ ÄR DET SNART HELG...
Om någon undrar varför jag skriver som om jag talar med någon som är gammal och senil så är det för att det är nicotin jag pratar med....

HÖRRU NICKIS, JAG SKA SKIVA LÅNGSAMT SÅ ATT DU HINNER MED ATT LÄSA: DET ÄR FÖR HLVT TISDAG IDAG... I MORGON ÄR DET ONSDAG, DÅ ÄR DET MITT I VECKAN, DÅ ÄR DET SNART HELG...
Om någon undrar varför jag skriver som om jag talar med någon som är gammal och senil så är det för att det är nicotin jag pratar med....

Jag ska prata med farbror på det sätt han förstår..

DET ÄR FÖR FAAAN SNART MÅNDAG IGEN.

BASTA

förstod gubben nu ??? :D:D

Perfekt vägläg på Värmdöleden idag. Märkligt att det är så ont om MCs. Uppfarten vid Bygg-Ole/Skvaltan är ju för bra. Rödljus och 90-sträcka i princip med en gång :)

Perfekt vägläg på Värmdöleden idag. Märkligt att det är så ont om MCs. Uppfarten vid Bygg-Ole/Skvaltan är ju för bra. Rödljus och 90-sträcka i princip med en gång :)

Du tror inte att det är för att det är aningen kallt?:) FFA så är det väl så att många har ställt av nu... Sen är det väl lite småjobbigt att få upp temperatur i däcken när det är så här kallt.

Du tror inte att det är för att det är aningen kallt?:) FFA så är det väl så att många har ställt av nu... Sen är det väl lite småjobbigt att få upp temperatur i däcken när det är så här kallt.

Du får ta på dig handskar :)
Däcken, ja precis, man får ta det lite lugnare i kurvorna, det är ju det som gör Värmdöleden så bra, den är ju spikrak emellanåt.
Jag har även hittat några fina vägar utåt Ingarö.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti