Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte skicka Darkwing då?![]()
Det är nästan så att det är läge för det, själv är jag nämligen så arg att jag skulle kunna hugga huvudet av liten norrman ögonaböj.![]()
Det är nästan så att det är läge för det, själv är jag nämligen så arg att jag skulle kunna hugga huvudet av liten norrman ögonaböj.![]()
kan inte det skada dom diplomatiska relationerna mellan oss och våra grannländer tror du??![]()
Kan jag tänka mig...
Måste ju vara en upplevelse när nån öppnar ett vattenfall...
Blir inte så fuktigt sen heller va??
:drbikblirettmedsinalakan
![]()
Johoddujefflar!
Men denna årstiden är bra. Lagom temp å så. Värre i juni-juli då det är så varmfuktigt att kläderna hela tiden fastnar på kroppen.
Har man t.ex overall är det hart när omöjligt att få av den ensam.
BAra promenera rätt in i ducen med den på och vattna av den.
Då blir den ju lite tvättad oxå, så man kan för en gångs skull säga att man förenar nytta med nöje!![]()
Tjoho! Tjat lönar sej. Fick först en tid för omskrivning av teorin den 24november. Ringde säkert tio gånger igår ihopp om nån ombokad tid tidigare. Ingen tur. Imorse precis innan plugget började fick jag en ny tid den 16november. Efter det så ringde jag med 15-20 min mellanrum innan jag fick napp på en tid imorrn klockan 10:30.Dags att begrava sej i böckerna...
![]()
Det verkar kört hur vi än gör.![]()
En sån här måste ju Tant ha när hon springer runt i -stan!!
Eeeeh... Easy target??
Trodde det fanns en anledning till att armen hade grönspräckliga kläder??
iofs så förstår jag ju inte varför flottans små pojkar springer runt i blått
för att dom syns är ju knappast det stora problemet... Svårare att gömma
baljan dom far runt i...
Men jo nåt måste man ju ta med sig som påminner om hemma...![]()
Men om det inte är armén jag åker med då??
Om man är i nåt som slutar på -stan så vill man ha gröna kläder på sig, en blå basker och en hel j*vla arsenal av vapen! Gärna med en direkt länk till en miniatombomb som wipear ut allting omkring en om dom blir för närgångna
samt ett helt gäng medipacs så man inte dör... Och helst aldrig sinande ammo..
eller jaaaaahaaaaa... Vi pratar inte videospel alltså... D@MN!
Men du ska ju spela så hemlig och så så vi vet ju inte om du ska till Linköping-stan eller nån annan skojsig håla och då förutsätter man ju skojsig håla och med tanke för frökens tidigare förehavanden så ingår ju grön sparkdräkt och glasfiber hjälm...![]()
Tjoho! Tjat lönar sej. Fick först en tid för omskrivning av teorin den 24november. Ringde säkert tio gånger igår ihopp om nån ombokad tid tidigare. Ingen tur. Imorse precis innan plugget började fick jag en ny tid den 16november. Efter det så ringde jag med 15-20 min mellanrum innan jag fick napp på en tid imorrn klockan 10:30.Dags att begrava sej i böckerna...
![]()
Määäää Pluggen, det kan hända bra saker en måndag, det är sällsynt, men det kan hända!!
Ja det KAN hända, det är bara lika sällsynt som enhörningar.![]()
Faen vad nice...
Men du... vad gör du här.. .GÅ OCH PLUGGA MED DIG!!! dirECkt1111!!!!![]()
Grattis, det är bara för att det inte är måndag idag.Lycka till!
![]()
Määäää Pluggen, det kan hända bra saker en måndag, det är sällsynt, men det kan hända!!
Ja det KAN hända, det är bara lika sällsynt som enhörningar.![]()
Jag pluggar, jag pluggar! Men va fan måste ju ta nån paus då och då annars får jag härdsmälta. D:
Är i och för sig sant. Klarade faktiskt kranteorin med endast två fel igår. Och det endast genom sunt förnuft eftersom jag öht inte ens tänkt tanken på att plugga till det eftersom C känns viktigare för tillfället.![]()
luggapluggaplugga
Dutti' flicka! (och vips kände man sig som en gammal gubbe då)
Det ska vara härdsmälta, det funkar bäst då... då tänker man inte...
69 av 70 på hoj teorin.. en miss för att jag tänkte...
Kranteori??
Va faen ska du bli när du bli stor egentligen?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |