Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Så är den här måndagen snart slut, den var tom. vidrigare än vanligt, i eftermiddags small det till i axeln med det strålande resultatet attt jag knappt kan använda armen... Är det inte bättre i morgon så får jag sjukskriva mig.:huvet:huvet:huvet Billigt och bra... Så, vad är det som är så bra med måndagar?:död

Så, vad är det som är så bra med måndagar?:död
Du slipper gå till jobbet du hatar?!? Det är väl bra, även om det finns saker du tycker är dåliga också... :va

För övrigt fortsatte massproduktionen av julgranspynt idag också. Måste ha en STOOOOOR gran för att få plats med allt pyntet. Inte är jag ledsen för det. Måndagar är fiiiina dagar. :D

:tomten

Du slipper gå till jobbet du hatar?!? Det är väl bra, även om det finns saker du tycker är dåliga också... :va

Det ska vara det då...

För övrigt fortsatte massproduktionen av julgranspynt idag också. Måste ha en STOOOOOR gran för att få plats med allt pyntet. Inte är jag ledsen för det. Måndagar är fiiiina dagar. :D

:tomten

Hoppas att du har högt i tak så att du får plats med den.:)

Åhhh gäääsp..goomorgon..

nu har man smulat ner en stor hotelfrulle med tillhörande kaffe..

Trist att måndagen redan e över men det kommer snart en till..:banana:banana

nya äventyr idag...

Hoppas att du har högt i tak så att du får plats med den.:)
Äsch, den behöver inte vara så hög, mer vid. Liksom. *s*

God morgon. Idag är det en alldeles särskilt idiotisk dag rent generellt. Jag ska tampas med två snikiga norrmän och en danska på eftermiddagen och jag ser INTE fram emot det. :mad:

Goooooood mooooooooorning... hehe...

Hmmmm.. det där med -stan är lite läskigt... Do You have to???

Jag vet.. :( läkigt ändå...

Det går bra som fan.. :)
Om vi lyckas styra upp en dejt nästa vecka el nått kanske???

Äsch, den behöver inte vara så hög, mer vid. Liksom. *s*

God morgon. Idag är det en alldeles särskilt idiotisk dag rent generellt. Jag ska tampas med två snikiga norrmän och en danska på eftermiddagen och jag ser INTE fram emot det. :mad:

Kan du inte skicka Darkwing då?:)

God morgon på er,.,
Idag ska jag tampas med två nya utesälj som ska komma ner till mig på besök och fabriksvisning.
men men ,, blir ju kvar på kontoret en dag iallafall. Finns att göra här med,. :D

Imorgon bär det av mot Malmö,sen åter hem igen på Fredag. :yoparty

Määäää, hur mycket kan det regna egentligen....

Det kan jag berätta: Här är "rännstenarna" ca 50bredd x 50djup cm i tvärsnittsarea... och det är inte så överdrivet som jag trodde när jag såg dem första gången!
De fylls snabbt under ett monsunregn :)
Inatt kl 4 knackade herr regn på, och berättade att han tänkte tömma allt sitt vatten över vårt hotell... djefflar i min lilla låda vad det dånade!
(bor högst upp under taket)

Last edited:
Kan du inte skicka Darkwing då?:)

kan inte det skada dom diplomatiska relationerna mellan oss och våra grannländer tror du?? :D

Määäää, hur mycket kan det regna egentligen....

Ofantligt mycket verkar det som... eller ja... mycket är det ju inte... mer konstant småsk!t... :(

Det kan jag berätta: Här är "rännstenarna" ca 50bredd x 50djup cm i tvärsnittsarea... och det är inte så överdrivet som jag trodde när jag såg dem första gången!
De fylls snabbt under ett monsunregn :)
Inatt kl 4 knackade herr regn på, och berättade att han tänkte tömma allt sitt vatten över vårt hotell... djefflar i min lilla låda vad det dånade!
(bor högst upp under taket)

Kan jag tänka mig...
Måste ju vara en upplevelse när nån öppnar ett vattenfall...
Blir inte så fuktigt sen heller va??
:drbikblirettmedsinalakan
:hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...