Skriv-vad-du-vill-tråden

Vill ha !:banana:banana:banana
BTW du e bara avis.:arsele

I fix... när du ska du och vingel träffas??
Har som maskinen hemma och med tanke på trafik och annat sk!t
så får det nog bli efter middag.. :(
Obs! Det är windows 2000 på den, alltså inte xp..
Vilket iofs borde göra att din printer funkar om vi får på programmet på
den då... :hihi
men det är ju iaf en helt riktig licens på den så... :D

I fix... när du ska du och vingel träffas??
Har som maskinen hemma och med tanke på trafik och annat sk!t
så får det nog bli efter middag.. :(
Obs! Det är windows 2000 på den, alltså inte xp..
Vilket iofs borde göra att din printer funkar om vi får på programmet på
den då... :hihi
men det är ju iaf en helt riktig licens på den så... :D

Vingel kommer vid klockan snusk och åker fan inte här ifrån innan alla mina klibbor är klara !

*asg* låter bra det... Jag hör av mig sen när jag har lekt färdigt med mig själv då... :hihi

Faaaan, gillar inte alls vintertid... börjar ju skymma en hel timme innan det är dags att röra sig hemåt... har ju fått byta till klart visir på hjälmen och allt.

*asg* låter bra det... Jag hör av mig sen när jag har lekt färdigt med mig själv då... :hihi

DU !!! det har gått tre sekunder nu.....du har lekt färdigt !:D

Men det var väl onödigt?:huvet Det var säkert bara för att det var måndag nyligen.:död

Måste vara det... Var skickar man förslag till motioner till riksdagen? Filar på en om avskaffning av måndagar.

Men det var väl tämligen onödigt ändå..
Vi diskuterade ju den där tänka delen juh!?!

Ooooh glutenintollerant... vad skojsigt...
Gör dom utredning på det nu då eller??
finns iofs rätt bra med glutenfriaprodukter idag precis som laktosfria...

Man äter kött varje dag annars blir kroppen konstig!
:kulspruta på knepiga veganer och liknande pack.. :hihi

Japp. Försökte försätta mej i nån form av zenstatus men det sket sej. D:
Jao, det finns det ju. Brorsans ex var glutenintolerant och morsan vände ut och in på sej själv så att hon skulle kunna äta samma mat som oss när hon åt hemma hos oss. När vi åt piroger skulle hon också ha det. Lussebullar så hade hon en egen påse i frysen med den glutenfira varianten. Problemet är bara att det blir så hårt. Var ju humor att se på när hon försökte skära pirogerna i bitar.

Fast nu SKITER jag i glutengrejset. Orkar inte bry mej.
:spagettimedköttfärssås

Måste vara det... Var skickar man förslag till motioner till riksdagen? Filar på en om avskaffning av måndagar.

Jag tror att du har störst chans om du konfronterar Fredrik och säger: Hörrdudu ditt j-a ålarens, nu är det så här va att jag är j-t less på måndagar, så nu tar du och avskaffar dom annars får rö spö... Så kan du hälsa från mig också, det borde göra underverk.:hihi:hihi Alternativt så blir du inlåst...:gnissla

Jag tror att du har störst chans om du konfronterar Fredrik och säger: Hörrdudu ditt j-a ålarens, nu är det så här va att jag är j-t less på måndagar, så nu tar du och avskaffar dom annars får rö spö... Så kan du hälsa från mig också, det borde göra underverk.:hihi:hihi Alternativt så blir du inlåst...:gnissla

Nja, har en viss fobi mot att inte vara ute i frihet så skippar nog det då. :p

Förövrigt drabbades jag av akut hojsjuka när jag var ute och övningskörde lastbil. På väg in i en rondell så drar det förbi nån på MC. Jag kommer av mej totalt i vad jag sysslade med och slänger stora hundögon efter hojen. För en gångs skull längtar jag till våren då jag förhoppningsvis ett jobb och har kan börja övningsköra. :yoparty

Förövrigt drabbades jag av akut hojsjuka när jag var ute och övningskörde lastbil. På väg in i en rondell så drar det förbi nån på MC. Jag kommer av mej totalt i vad jag sysslade med och slänger stora hundögon efter hojen. För en gångs skull längtar jag till våren då jag förhoppningsvis ett jobb och har kan börja övningsköra. :yoparty

Nu tycker jag att du är lite kinkig.:hihi

Akut hojsjuka var det länge sen man hade, förhoppningsvis blir det bättre till våren.:död

Var var det? Kan ha varit jag... :)

Fan va det suger att sitta på Hotell och vara förkyld..
Snoret rinner och man har det bara allmänt trist..
Ska vara nere i Lund till på Fredag,
Men men vad är en Bal på slottet!

Det bästa med allt just nu är dock att det är AIK-Örebro på TV.,.

Nu tycker jag att du är lite kinkig.:hihi

Akut hojsjuka var det länge sen man hade, förhoppningsvis blir det bättre till våren.:död

Du har iallafall kort och grejer så du kan köra av dej när abstinensen kryper sej på. :p Sist jag satt på en motordriven tvåhjuling var för åtta år sedan och DEN åkturen slutade med att jag käkade asfalt då jag blivit brutalt tacklad av en ninja förklädd till skåpbil. :näsblod "Han bara dök upp!"
Skrubbsår på undertecknad och snett styre på broderns moppe.

Var var det? Kan ha varit jag... :)

Var vid brandbergen. :) Tror hojen var vit... :blickfördetaljer

Fan va det suger att sitta på Hotell och vara förkyld..
Snoret rinner och man har det bara allmänt trist..
Ska vara nere i Lund till på Fredag,
Men men vad är en Bal på slottet!

Det bästa med allt just nu är dock att det är AIK-Örebro på TV.,.

SMSar över lite av min middag. Köttfärssås ska ha så tjockt med vitlök så den kan dra ur den envisaste förskylning! :krama

Ballerina pepparkaka är jätte god ska jag bara meddela :)

(dukar för yasha i fall hon inte gillar de heller ;))

Trollets dekaler till hojen BLÄNKER FETT NICE !:yoparty

Du har iallafall kort och grejer så du kan köra av dej när abstinensen kryper sej på. :p Sist jag satt på en motordriven tvåhjuling var för åtta år sedan och DEN åkturen slutade med att jag käkade asfalt då jag blivit brutalt tacklad av en ninja förklädd till skåpbil. :näsblod "Han bara dök upp!"
Skrubbsår på undertecknad och snett styre på broderns moppe.

Ja dom där ninja-skåpbilarna är inte att leka med.:3freak:3freak

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...