Skriv-vad-du-vill-tråden

Blir väl så illa tvungen. Hört att det ska vara ett krav för att bli lastbilschaffis. D: Det och en kagge, plus solbränd vänsterarm och fullgaddad högerarm.

Hihi det tragiska är att många fördomar stämmer in till viss del på de flesta av oss truckers ;) Flanellskjortan å kaggen går bort för min del men de andra så :D Har flera kollegor som har tvärtom! Men alltid stämmer det in på nån!
Jag säger som Jeremy Clarkson;
"Truckers must have one of the hardest jobs, check the mirror, shift the gear, check the mirror, shift the gear, check the mirror, murder rape prostitutes, check the mirror" :yoparty

MEN Pluggen förihelvete............inge effektivt.
Med enna 12 kalibrig hagelbrakare kan du wejsta 3-4 stycken på varja smäll.

BTW, en sån här regning dag så gör du säkert inte så mycket.
Skickar en liten rolig idé till hur Nicotins framtida hoj kan se ut.....:D

Jomen det är ju inte så diskret att stoppa ut pipan på en hagelbrakare genom fönstret.:D

Jomen det är ju inte så diskret att stoppa ut pipan på en hagelbrakare genom fönstret.:D

Men vad fan, ju fler jag kan ta på ett skott desto fortare blir jag klar, desto mindre risk att någon hinner se från vilket fönster det väsnas och desto fortare kommer jag i säng igen. Man vill ju inte vara vaken längre än nödvändigt. :D

Hihi det tragiska är att många fördomar stämmer in till viss del på de flesta av oss truckers ;) Flanellskjortan å kaggen går bort för min del men de andra så :D Har flera kollegor som har tvärtom! Men alltid stämmer det in på nån!
Jag säger som Jeremy Clarkson;
"Truckers must have one of the hardest jobs, check the mirror, shift the gear, check the mirror, shift the gear, check the mirror, murder rape prostitutes, check the mirror" :yoparty

:D

Men vad fan, ju fler jag kan ta på ett skott desto fortare blir jag klar, desto mindre risk att någon hinner se från vilket fönster det väsnas och desto fortare kommer jag i säng igen. Man vill ju inte vara vaken längre än nödvändigt. :D

Svar 1.

EgSaCkT !

Svar 2.

Mansluder be were !

Känner ni?
Bulldoften?

Kanelbullar, vaniljdito och amerikanska sticky buns med glasyr klara.

Bifogat

• bullar.jpg
    bullar.jpg
    102.8 KB · Visningar: 43
Last edited:
The Pluggster har gjort det igen.:tummenupp

Vassego Nicotin, en skiss på din blivande hoj !:D:D:D:D:D

Bifogat

• Duracell-Suzuki.jpg
    Duracell-Suzuki.jpg
    72.2 KB · Visningar: 56
Japp, kvinnotyp du vet. Allt klibbar fast. Iaf allt oväsentligt. :rolleyes:

Lön? Jag?!? Jag är miljömupp, miljömuppar jobbar ideellt. :död

Som miljömupp så måste det ju svida ordentligt i o m att jag funderar på en tvitakt som nästa enduroskapelse.... och ja, den blir nog åransch..... måste ju ha något att skylla på när det går dåligt, svårt att övertyga någon i skogen att det är Slynan som är problemet i vårat förhållande :D

Som miljömupp så måste det ju svida ordentligt i o m att jag funderar på en tvitakt som nästa enduroskapelse.... och ja, den blir nog åransch..... måste ju ha något att skylla på när det går dåligt, svårt att övertyga någon i skogen att det är Slynan som är problemet i vårat förhållande :D
Neeh, jag är ingen fanatiker. Det får de andra på kontoret stå för. :rolleyes:

För övrigt vet du vad jag tycker om åranscha saker. ALLT åranscht. :zpy

Jag funderade ett tag på om jag skulle befria dig från din lilla slyna, men så kom jag på att jag inte är redo än. Jag stannar hemma och bakar bullar ett tag till... :brinnerup

:) Japp eller så tar man trappen här vid Katarina hissen :D funkar säkert jätte bra utan hjul och snö i den :yoparty

Då är det där vi ska vara! :tummenupp

Last edited:
The Pluggster har gjort det igen.:tummenupp

Vassego Nicotin, en skiss på din blivande hoj !:D:D:D:D:D

MUAHAHAHAHAHAHAHAH

kan jag få den i poster storlek så jag kan bygga hojen efter denna ??

Fast 1 fel har du..
el snarare 2

1. bygger streetfighter
2 den har fel färg..:tummenupp:D:yoparty:Bugar

MUAHAHAHAHAHAHAHAH

kan jag få den i poster storlek så jag kan bygga hojen efter denna ??

Fast 1 fel har du..
el snarare 2

1. bygger streetfighter
2 den har fel färg..:tummenupp:D:yoparty:Bugar

Har du skaffat EN del ännu ?:va:D

Känner ni?
Bulldoften?

Kanelbullar, vaniljdito och amerikanska sticky buns med glasyr klara.

MUAHAHA frugan bakar till mig AWS.:yoparty
Så snart ska jag brassa på lite hemmalagade Burgers och sen blire rykande färska bullar till efterätt! (på två vis kanske ;)) :tuttar

Neeh, jag är ingen fanatiker. Det får de andra på kontoret stå för. :rolleyes:

För övrigt vet du vad jag tycker om åranscha saker. ALLT åranscht. :zpy

Jag funderade ett tag på om jag skulle befria dig från din lilla slyna, men så kom jag på att jag inte är redo än. Jag stannar hemma och bakar bullar ett tag till... :brinnerup

Då kan du ju meddela dina fanatiker på jobbet på en tråkig fikarast att jag kör en jäkligt törstig fyrhjulsdriven V6:a, ofta med släp bakom som garanterat inte gynnar bensinförbrukningen och kanske dragandes på en tvitaktare.... har jag riktig tur så bunkrar jag över UTAN miljömatta för att sedan slänga ner hojen på en sten, knäcka motorkåpan och skicka ut 1,3 l olja rakt ner i moder natur :rolleyes:

På tal om övrigt har jag fortfarande kvar garaget men det visar sig bra fr o m imorgon då jag ska hämta släp nr2, får börja ha ett släp samt en hoj i stan om det blir två hojar i framtiden....

På tal om övrigt har jag fortfarande kvar garaget men det visar sig bra fr o m imorgon då jag ska hämta släp nr2, får börja ha ett släp samt en hoj i stan om det blir två hojar i framtiden....
Då har du ju en bra "gömma"... Som om det inte var med flit du har det kvar?!? :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti