Skriv-vad-du-vill-tråden

Grattis thyg0d!
Vi hade det mysigt och än en gång......
Super GRATTIS!

Hälsa frugan. :tummenupp

Ingen Bebbe på G ännu iallafall. ;)

Äntligen! :) Sista timmarna på semesterjäveln nu. :gnissla Imorgon får man äntligen kliva upp tidigt igen och bara njuuuuta av att få åka till jobbet!:gnissla

Närå, har haft en skön ledighet och det känns helt OK att gå tillbaka. Lite synd bara att möjligheterna till hojåka blir mindre...:huvet

Äntligen! :) Sista timmarna på semesterjäveln nu. :gnissla Imorgon får man äntligen kliva upp tidigt igen och bara njuuuuta av att få åka till jobbet!:gnissla

Närå, har haft en skön ledighet och det känns helt OK att gå tillbaka. Lite synd bara att möjligheterna till hojåka blir mindre...:huvet

En till som börjar jobba i morgon...:huvet:huvet Det enda positiva med att det börjar närma sig höst är att det kanske börjar röra sig på arbetsmarknaden....

En till som börjar jobba i morgon...:huvet:huvet Det enda positiva med att det börjar närma sig höst är att det kanske börjar röra sig på arbetsmarknaden....

Den biten e inte jag så inne på, jag sitter nog kvar och fortsätter trivas hoppas jag. Jag noterade ikväll bara att höstj*veln släcker ner ljuset så snabbt. Kvällstjörningarna kan man inte dra ut så länge på längre...:huvet

Jaaaaaaaaaaaaaaaa bara ngr få timmar sen e det MÅNDAG

wooonderbaaar....:D

ngn mer än jag som bara ÄLSKAR måndagar..??????

Jaaaaaaaaaaaaaaaa bara ngr få timmar sen e det MÅNDAG

wooonderbaaar....:D

ngn mer än jag som bara ÄLSKAR måndagar..??????

ohh ja:tummenupp ska dessutom få förmånen att luncha med min hitlerchef i morgon!:huvet

Ska ner och fiska lite i sjön idag, var ner med sonen igår, han fick 9 stora abborrar på en timme, jag 1..... vad gör jag för fel?:confused:

Idag fick vi 30 st STOOORA abborrar, varav jag fick 7-8 st så det tar sig:tummenupp

Last edited:
Den biten e inte jag så inne på, jag sitter nog kvar och fortsätter trivas hoppas jag. Jag noterade ikväll bara att höstj*veln släcker ner ljuset så snabbt. Kvällstjörningarna kan man inte dra ut så länge på längre...:huvet

Du har tur som trivs på jobbet... Fördelen med vintern är ju att då börjar pub&mek säsongen.:)

det är....M Å N D A G

TjoooHooooooooooooooo.....................................

Alltså, jag är helt förstummad. :brinnerup

Här har man varit "borta" ett tag och när man kommer tebax har en hel hög blivit omvända och äääääälskar måndagar.

Halleluja, det finns trots allt en högre makt! :Bugar

:D

Alltså, jag är helt förstummad. :brinnerup

Här har man varit "borta" ett tag och när man kommer tebax har en hel hög blivit omvända och äääääälskar måndagar.

Halleluja, det finns trots allt en högre makt! :Bugar

:D

Ja det är för bedrövligt!:huvet:huvet Fy för måndagar!!!!

:banana:bananaDa dubi damm damm, Da dubi damm damm, Måndag och jåbbe !:banana:banana

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8