Skriv-vad-du-vill-tråden

En dubbel espresso och en liten biscotti till mitt skrivbord, typ nu, blir toppen :)

Skall iof ut på lunch nu så jag kan testa om det var ett bra val och informera dig ;)

Edit*

Äsch dom hade ingen biscotti.
Blev en dubbel espresso och en mazzarin ist och en mjukglass :yoparty

Last edited:
Tjena tjena, nu är jag tillbaka efter lite radiotystnad... Öland var riktigt trevligt och telefonen har varit på ljudlös nästan hela tiden. :)

Nu skall jag iväg och köpa min födelsedagspresent... en mc-jacka jag kan ha när jag kör hojen till jobbet. :) Får se om det blir ett par mc-jeans också... tror det. :)

Sådär, nu är jag hemma igen efter att ha shoppat ett stycke Alpinestar T-Dyno jacka till fyndpris. :) Även ett ryggskydd till jackan och sen vart det förbi MC-Varuhuset för att köpa ett par Lindstrands STR jeans... så nu är jag kittad till att ha hojen till jobbet och kunder också. :)

Sådär, nu är jag hemma igen efter att ha shoppat ett stycke Alpinestar T-Dyno jacka till fyndpris. :) Även ett ryggskydd till jackan och sen vart det förbi MC-Varuhuset för att köpa ett par Lindstrands STR jeans... så nu är jag kittad till att ha hojen till jobbet och kunder också. :)

:tummenupp låter ju bra de där.

Kan man själv med hjälp av en IP-adress få reda på vem det är ?

Fråga Swedie han har koll på hur de är, om de är här eller nån annanstans så kan du fråga forumansvarig om de kan hjälpa dej

Last edited:
Kan man själv med hjälp av en IP-adress få reda på vem det är ?

Väldigt svårt, måste oftast till en polisanmälan och brott styrkas för att polisen skall begära ut uppgifterna ifrån ISP'n om vem som hade den IP'n vid just den tiden....

Men klart allt går...

Väldigt svårt, måste oftast till en polisanmälan och brott styrkas för att polisen skall begära ut uppgifterna ifrån ISP'n om vem som hade den IP'n vid just den tiden....

Men klart allt går...

Inget brott begått! :)

Anonymt inlägg som känns skumt bara.....

Heeeelt galet, jag har hittat en ännu billigare försäkring på Ivan än vad jag redan har!!!

GRATTIS! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul