Skriv-vad-du-vill-tråden

Grattis thyg0d!
Vi hade det mysigt och än en gång......
Super GRATTIS!

Hälsa frugan. :tummenupp

Ingen Bebbe på G ännu iallafall. ;)

Äntligen! :) Sista timmarna på semesterjäveln nu. :gnissla Imorgon får man äntligen kliva upp tidigt igen och bara njuuuuta av att få åka till jobbet!:gnissla

Närå, har haft en skön ledighet och det känns helt OK att gå tillbaka. Lite synd bara att möjligheterna till hojåka blir mindre...:huvet

Äntligen! :) Sista timmarna på semesterjäveln nu. :gnissla Imorgon får man äntligen kliva upp tidigt igen och bara njuuuuta av att få åka till jobbet!:gnissla

Närå, har haft en skön ledighet och det känns helt OK att gå tillbaka. Lite synd bara att möjligheterna till hojåka blir mindre...:huvet

En till som börjar jobba i morgon...:huvet:huvet Det enda positiva med att det börjar närma sig höst är att det kanske börjar röra sig på arbetsmarknaden....

En till som börjar jobba i morgon...:huvet:huvet Det enda positiva med att det börjar närma sig höst är att det kanske börjar röra sig på arbetsmarknaden....

Den biten e inte jag så inne på, jag sitter nog kvar och fortsätter trivas hoppas jag. Jag noterade ikväll bara att höstj*veln släcker ner ljuset så snabbt. Kvällstjörningarna kan man inte dra ut så länge på längre...:huvet

Jaaaaaaaaaaaaaaaa bara ngr få timmar sen e det MÅNDAG

wooonderbaaar....:D

ngn mer än jag som bara ÄLSKAR måndagar..??????

Jaaaaaaaaaaaaaaaa bara ngr få timmar sen e det MÅNDAG

wooonderbaaar....:D

ngn mer än jag som bara ÄLSKAR måndagar..??????

ohh ja:tummenupp ska dessutom få förmånen att luncha med min hitlerchef i morgon!:huvet

Ska ner och fiska lite i sjön idag, var ner med sonen igår, han fick 9 stora abborrar på en timme, jag 1..... vad gör jag för fel?:confused:

Idag fick vi 30 st STOOORA abborrar, varav jag fick 7-8 st så det tar sig:tummenupp

Last edited:
Den biten e inte jag så inne på, jag sitter nog kvar och fortsätter trivas hoppas jag. Jag noterade ikväll bara att höstj*veln släcker ner ljuset så snabbt. Kvällstjörningarna kan man inte dra ut så länge på längre...:huvet

Du har tur som trivs på jobbet... Fördelen med vintern är ju att då börjar pub&mek säsongen.:)

det är....M Å N D A G

TjoooHooooooooooooooo.....................................

Alltså, jag är helt förstummad. :brinnerup

Här har man varit "borta" ett tag och när man kommer tebax har en hel hög blivit omvända och äääääälskar måndagar.

Halleluja, det finns trots allt en högre makt! :Bugar

:D

Alltså, jag är helt förstummad. :brinnerup

Här har man varit "borta" ett tag och när man kommer tebax har en hel hög blivit omvända och äääääälskar måndagar.

Halleluja, det finns trots allt en högre makt! :Bugar

:D

Ja det är för bedrövligt!:huvet:huvet Fy för måndagar!!!!

:banana:bananaDa dubi damm damm, Da dubi damm damm, Måndag och jåbbe !:banana:banana

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra