Skriv-vad-du-vill-tråden

:huvet va är detta jag som skulle sitta ute på balkongen och nu haglar de och spöregnar :näsblod

BBBRRRRÄÄÄKKKK

Ska du ha kunder till jobbet?

Nej, eller jo ibland så, men som it-konsult så består mitt jobb i att åka ut till kunder titt som tätt... så ett par Lindstrands STR Jet Blue jeans funkar galant för det. :)

Vad gäller det där med IP-Nummer så kan man få fram var i landet och vilken operatör det är bara genom att köra en simpel traceroute... men att vilja spåra folk som skriver kommentarer på ens blogg... nja, är det så känsligt borde man bara sluta skriva blogg. (det gjorde jag)

Vad gäller det där med IP-Nummer så kan man få fram var i landet och vilken operatör det är bara genom att köra en simpel traceroute... men att vilja spåra folk som skriver kommentarer på ens blogg... nja, är det så känsligt borde man bara sluta skriva blogg. (det gjorde jag)

Var ju mest nyfiken på vem det var som skrev mysko! ;)
Tänker INTE sluta blogga!

jaag vet ngt som MISS le puck inte vet..el ngt som mr nice inte vet..HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHA

Mot bröllop mellan vitrövat klövdjur och ryttare av sköldpaddsrövad hoj !:tummenupp:D

sorry alla brewdar och boys..nu e det officiellt..thyg0d sitter med strypkoppel och löplina..( vigselring )..:tuttar:D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti