Skriv-vad-du-vill-tråden

Själv kom man till jobbet och insåg att det inte finns ett skit att göra... Men jag måste fortfarande rapportera min tid som arbetad... så just nu sitter jag och hittar på ärenden... Skojsigt?? NÄE!

Den här måndagen kommer bli låååååååååång :huvet

NU blilr måndagen lite bättre!:) En del papper undanstökat och nu bär det av ner i källaren för en timmes Kendo med boll! :whip Sen blir det inmundigande av rester från en god söndag-middag! Mums!:)

Det är måndag!!! :banana

Fast det är fullmåne och jag kan inte sova, så jag får njuta eeeextra länge av att det är måndag. Jag och alla andra nattdjur, ni vet varulvar, vampyrer och annat pack. :D

I eftermiddag ska jag träna på att tampas med media igen. :gnissla Linslöss måste ju tränas sägs det. :brinnerup

:krama
Riktig rivstart på veckan mao, inte bara ful-måne utan även en fågeljävel som tror att det är morgon klockan 5 :mad:

Äh, ryck upp dig! Det är ju strålande solsken ute :tuttar In på tuben och lyssna på lite twinnar så blir'u på bra humör vett'ja!

Jag kommer inte åt NÅGRA civiliserade sidor när jag sitter på jobbet... Konstigt att inte SH har blivit spärrat!:va Men det är åtminstone februari!:)

NU blilr måndagen lite bättre!:) En del papper undanstökat och nu bär det av ner i källaren för en timmes Kendo med boll! :whip Sen blir det inmundigande av rester från en god söndag-middag! Mums!:)

:va Skulle du inte säga till när ni tränade nakna nästa gång så jag kunna komma å filma :rolleyes: :hihi

Fast det är fullmåne och jag kan inte sova, så jag får njuta eeeextra länge av att det är måndag. Jag och alla andra nattdjur, ni vet varulvar, vampyrer och annat pack. :D

I eftermiddag ska jag träna på att tampas med media igen. :gnissla Linslöss måste ju tränas sägs det. :brinnerup

:D de är därför man ligger å läser en bok till 04 och somnar på boken och vaknar med massa ord i ansiktet :hihi
Jag var SÅÅÅÅ söt så :yoparty

Last edited:
J-a förkylningshelvete! :mad:
Åsså har dotter åkt på vattkoppor.
Jätterolig helg.....
...NOT!
/V. AB

Fattar inte vad det är med dagens barn... veka sillmjölkar hela bunten... Dom är ju sjuka konstant juh! Och smittas som faen också... Bakteriehärder hela bunten... Hade grannens unge, 2½ år, uppe i lördagskväll/natt...
Och som ett brev på posten så har jag ont i halsen och tanten gnäller om feberfrossa..

:hihi vem är det den här gången som ska snacka med dig så man vet var man ska kolla

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP