Preciiiskooonstigt vaaah
![]()
Jaaaaaa... Kan inte förklara alls var den kommer ifrån, eller varför den ligger i samma låda som handbojorna...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Preciiiskooonstigt vaaah
![]()
Jaaaaaa... Kan inte förklara alls var den kommer ifrån, eller varför den ligger i samma låda som handbojorna...![]()
![]()
![]()
Fan, verkar ju nästan som att du tjyvkikat i MIN lilla låda här hemma!Det finns ju liiiite mer än rosa i den...
![]()
Ja du börjar ju få ihop en egen samling, med husvagn, diskmaskin(eller var det en tvättmaskin?) OCH inte att förglömma, handbojor i rosa!![]()
Neeeh, jag bara tränade idag, så jag är förberedd och inte drabbas av något av alternativen afasi, demens eller okontrollerad ilska när jag står inför nya utmaningar med journalist/reporter nästa gång.vem är det den här gången som ska snacka med dig så man vet var man ska kolla
OJ! Nu måste det stå illa till med dej killen, för DET ÄR ALLTID LÄGE FÖR GLASS!!!![]()
Nån här som ska HojX´a ??
När e nästa SH-pub ??![]()
Eftersom jag var tvungen att välja mellan västindien och Hoj-x så valde jag? Gissa?
Jaaaaaa... Kan inte förklara alls var den kommer ifrån, eller varför den ligger i samma låda som handbojorna...![]()
![]()
![]()
Ja du börjar ju få ihop en egen samling, med husvagn, diskmaskin(eller var det en tvättmaskin?) OCH inte att förglömma, handbojor i rosa!![]()
Neeeh, jag bara tränade idag, så jag är förberedd och inte drabbas av något av alternativen afasi, demens eller okontrollerad ilska när jag står inför nya utmaningar med journalist/reporter nästa gång.![]()
Må det inte bli några fler offentliga framträdanden. Du ska hålla dig borta från TV:n!![]()
![]()
Nämen! Lite smått o gott bara![]()
Men vad då. Du var dig lik ju annas hade ju inte jag känt igen dig![]()
Eftersom jag var tvungen att välja mellan västindien och Hoj-x så valde jag? Gissa?
Ha! jalg ovar dig att något[tm] händer snart och att du är 25 % efter.God Morgon! Idag går det undan här på jobbet. 25% redan avklaratysnöjd
God Morgon! Idag går det undan här på jobbet. 25% redan avklaratysnöjd
Jag börjar om 25 %![]()
MAN BLIR FÖRBANNAD!!!![]()
50 % av pavan?Nu har jag börjat så nu är det bara 50 % kvar !![]()
50 % av pavan?
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |