Preciiiskooonstigt vaaah
![]()
Jaaaaaa... Kan inte förklara alls var den kommer ifrån, eller varför den ligger i samma låda som handbojorna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Preciiiskooonstigt vaaah
![]()
Jaaaaaa... Kan inte förklara alls var den kommer ifrån, eller varför den ligger i samma låda som handbojorna...![]()
![]()
![]()
Fan, verkar ju nästan som att du tjyvkikat i MIN lilla låda här hemma!Det finns ju liiiite mer än rosa i den...
![]()
Ja du börjar ju få ihop en egen samling, med husvagn, diskmaskin(eller var det en tvättmaskin?) OCH inte att förglömma, handbojor i rosa!![]()
Den som har flest prylar när han dör vinner ju!Neeeh, jag bara tränade idag, så jag är förberedd och inte drabbas av något av alternativen afasi, demens eller okontrollerad ilska när jag står inför nya utmaningar med journalist/reporter nästa gång.vem är det den här gången som ska snacka med dig så man vet var man ska kolla

OJ! Nu måste det stå illa till med dej killen, för DET ÄR ALLTID LÄGE FÖR GLASS!!!![]()

Nån här som ska HojX´a ??
När e nästa SH-pub ??![]()
Eftersom jag var tvungen att välja mellan västindien och Hoj-x så valde jag? Gissa?

Jaaaaaa... Kan inte förklara alls var den kommer ifrån, eller varför den ligger i samma låda som handbojorna...![]()
![]()
![]()
Ja du börjar ju få ihop en egen samling, med husvagn, diskmaskin(eller var det en tvättmaskin?) OCH inte att förglömma, handbojor i rosa!![]()

Neeeh, jag bara tränade idag, så jag är förberedd och inte drabbas av något av alternativen afasi, demens eller okontrollerad ilska när jag står inför nya utmaningar med journalist/reporter nästa gång.![]()
Må det inte bli några fler offentliga framträdanden. Du ska hålla dig borta från TV:n!![]()
![]()
Nämen! Lite smått o gott bara![]()

Men vad då. Du var dig lik ju annas hade ju inte jag känt igen dig![]()
Eftersom jag var tvungen att välja mellan västindien och Hoj-x så valde jag? Gissa?
Ha! jalg ovar dig att något[tm] händer snart och att du är 25 % efter.God Morgon! Idag går det undan här på jobbet. 25% redan avklaratysnöjd

God Morgon! Idag går det undan här på jobbet. 25% redan avklaratysnöjd

Jag börjar om 25 %![]()

MAN BLIR FÖRBANNAD!!!![]()
50 % av pavan?Nu har jag börjat så nu är det bara 50 % kvar !![]()


50 % av pavan?
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |