Prillan73
Lagom e bäst.....
Go´morron!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Det är måndag!!!![]()
Och dessutom i pluralis!

25% av denna arbetsdag avklarad![]()
Tack för att du verkligen GNIIIIDER in saltet i såren!Tack för att du verkligen GNIIIIDER in saltet i såren!
![]()
*nyss anländ till jobbet*
Den måndagen är tom. vidrigare än dom brukar....

Fast det är fullmåne och jag kan inte sova, så jag får njuta eeeextra länge av att det är måndag.

Sen blir det inmundigande av rester från en god söndag-middag! Mums!En del papper undanstökat och nu bär det av ner i källaren för en timmes Kendo med boll!
Riktig rivstart på veckan mao, inte bara ful-måne utan även en fågeljävel som tror att det är morgon klockan 5Det är måndag!!!![]()
Fast det är fullmåne och jag kan inte sova, så jag får njuta eeeextra länge av att det är måndag. Jag och alla andra nattdjur, ni vet varulvar, vampyrer och annat pack.![]()
I eftermiddag ska jag träna på att tampas med media igen.Linslöss måste ju tränas sägs det.
![]()
![]()
Tack för att du verkligen GNIIIIDER in saltet i såren!
![]()
*nyss anländ till jobbet*
Titta, en till som sitter och lider!Den måndagen är tom. vidrigare än dom brukar....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In på tuben och lyssna på lite twinnar så blir'u på bra humör vett'ja!Äh, ryck upp dig! Det är ju strålande solsken uteIn på tuben och lyssna på lite twinnar så blir'u på bra humör vett'ja!
Men det är åtminstone februari!NU blilr måndagen lite bättre!En del papper undanstökat och nu bär det av ner i källaren för en timmes Kendo med boll!
Sen blir det inmundigande av rester från en god söndag-middag! Mums!
![]()
Skulle du inte säga till när ni tränade nakna nästa gång så jag kunna komma å filma 
Det är måndag!!!![]()
Fast det är fullmåne och jag kan inte sova, så jag får njuta eeeextra länge av att det är måndag. Jag och alla andra nattdjur, ni vet varulvar, vampyrer och annat pack.![]()
I eftermiddag ska jag träna på att tampas med media igen.Linslöss måste ju tränas sägs det.
![]()
![]()

Skulle du inte säga till när ni tränade nakna nästa gång så jag kunna komma å filma
![]()
![]()
Ha Ha! You wish!Nääru, du får försöka hitta mönstret och stå och lurpassa om du ska få nåt på bild!
![]()
Jag kan nog sätta mej där igen i nån reception så ska du se att jag kan få både bilder och film

Vattkoppor, krig, kolera & pest är inget jämfört med en äkta Herrförkylning [tm]J-a förkylningshelvete!
Åsså har dotter åkt på vattkoppor.
Jätterolig helg.....
...NOT!
/V. AB

Det är måndag!!!![]()
![]()
![]()
vem är det den här gången som ska snacka med dig så man vet var man ska kolla|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|