Skriv-vad-du-vill-tråden

Fattar inte vad det är med dagens barn... veka sillmjölkar hela bunten... Dom är ju sjuka konstant juh! Och smittas som faen också... Bakteriehärder hela bunten... Hade grannens unge, 2½ år, uppe i lördagskväll/natt...
Och som ett brev på posten så har jag ont i halsen och tanten gnäller om feberfrossa..

Va fan har du inte vaxinerat henne ordentligt ?:D
Du får ta en sväng förbi vetrinären och bolaget på vägen hem då.
4 mm spruta till henne och en pava wirre till dig !

Jag kommer inte åt NÅGRA civiliserade sidor när jag sitter på jobbet... Konstigt att inte SH har blivit spärrat!:va Men det är åtminstone februari!:)

Börjar bli så här också.. Men proxy är en bra uppfinning, tills IT-chefen kommer på en :glömdet

Fattar inte vad det är med dagens barn... veka sillmjölkar hela bunten... Dom är ju sjuka konstant juh! Och smittas som faen också... Bakteriehärder hela bunten... Hade grannens unge, 2½ år, uppe i lördagskväll/natt...
Och som ett brev på posten så har jag ont i halsen och tanten gnäller om feberfrossa..

Föräldrar :mad: Dagens unga får ju aldrig utsättas får något så klart som tusan dom blir sjuka så fort något händer. När vi var unga och lite busiga så brukade vi cykla in bakvägen på soptippen för dom hade så bra högar med damm som man kunde bygga hopp med, mycket effektfullt att sladda i också! Sjukt vad kul vi hade. 10 år senare under ett studiebesök fick jag reda på att det inte var damm, det var asbest :lol

Va fan har du inte vaxinerat henne ordentligt ?:D
Du får ta en sväng förbi vetrinären och bolaget på vägen hem då.
4 mm spruta till henne och en pava wirre till dig !

Jamen va fan... det är ju så dyrt... Feber är gratis... :hihi
Wirre måste man ha... :läkemedel
:D

Börjar bli så här också.. Men proxy är en bra uppfinning, tills IT-chefen kommer på en :glömdet

Föräldrar :mad: Dagens unga får ju aldrig utsättas får något så klart som tusan dom blir sjuka så fort något händer. När vi var unga och lite busiga så brukade vi cykla in bakvägen på soptippen för dom hade så bra högar med damm som man kunde bygga hopp med, mycket effektfullt att sladda i också! Sjukt vad kul vi hade. 10 år senare under ett studiebesök fick jag reda på att det inte var damm, det var asbest :lol

Den IT chef som kommer på det har fel jobb, han borde vara tekniker...

Just den här måste ha något annat fel för han är konstant sjuk och hans föräldrar är inte direkt dom som inte utsätter honom för nåt. Vi tog hand om honom för att dom var ute och partade...:confused:

Ooooh, asbesthögar... Själv så hoppade man ner 5-6 meter i kolgården på Karolinska sjukhuset för dom slängde ner all snö där... Haft lasersvärdskrig med lysrör, lekt med kvicksilver från en massa termometrar, åkt skateboard i kulvertarna, nockat ett par träd med skallen efter diverse mindre smarta snowrace åkningar.. :hihi
KS var ett skojsigt ställe att bo brevid... :D

Ooooh, asbesthögar... Själv så hoppade man ner 5-6 meter i kolgården på Karolinska sjukhuset för dom slängde ner all snö där... Haft lasersvärdskrig med lysrör, lekt med kvicksilver från en massa termometrar, åkt skateboard i kulvertarna, nockat ett par träd med skallen efter diverse mindre smarta snowrace åkningar.. :hihi
KS var ett skojsigt ställe att bo brevid... :D

Om inte annat så var det bättre förr! Innan förldrarna började förbjuda sina barn att göra allt som är kul.. Lite skit har ingen dött av & bryter man ett ben så har man lärt sig till nästa gång :tummenupp

*EDIT* Glömde ju att strö salt i såren på vissa, hemgång om 1h 20min :banana

Last edited:
Om inte annat så var det bättre förr! Innan förldrarna började förbjuda sina barn att göra allt som är kul.. Lite skit har ingen dött av & bryter man ett ben så har man lärt sig till nästa gång :tummenupp

Annars trodde jag att du tillhörde den bortklemade generationen som inte fick göra något som kunde vara farligt...:hihi

:mad: :mad:

helt klart... man har gjort så jeflva mycket när man var liten att enligt dagens curlingföräldrar så borde man vara död sisådär en 10 ggr om...
Men jag märker då ingen större skada... :hihi

Hjälper till att strö salt i såren... :D
Jag skiter nog i det här rätt omgående för jag har inte haft nåt att göra på hela dagen... Jo jag har druckit en massa latte, rökt 3-4 cigg, gjort en användare besviken och glass känns inte ens lockande att sätta i sig...

Du har väl iaf inte några viktproblem, för i dagens läge blir väl ingen fet på en halvtidstjänst... :va
:mad: :mad: :mad: :mad:

... och glass känns inte ens lockande att sätta i sig...

OJ! Nu måste det stå illa till med dej killen, för DET ÄR ALLTID LÄGE FÖR GLASS!!! :tummenupp

Last edited:
Vattkoppor, krig, kolera & pest är inget jämfört med en äkta Herrförkylning [tm]

Ta en WHY :fyllisar

Jag har agerat hemsjukvårdare hela vintern känns det som och när jag råkar drabbas av förkylningen själv är tidigare insatser bortglömda! :brinnerup
WHiskY blir det ikväll.:tummenupp
Edit: Pippi på rymmen för femtioelfte gången börjar bli tradig...:huvet

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...