Skriv-vad-du-vill-tråden

Men hjärtat, vi vet att du vill vara farlig, men du är ju som en stor nallebjörn. :kiss

Just nu ångrar jag bittert att jag föreslog för dottern att vi skulle umgås ikväll. :skrämd
Nu sitter jag här, framför en j-a deltävling i Melodifestivalen och får skäll för att jag inte umgås och koncentrerar mig tillräckligt på tv:n. :gnissla

Over and out, nu ska jag plågas lite mer. :glömdet

Det låter inget vidare...:( :krama

:hördu :finger Farlig är mitt mellannamn!:cdevil

Trist att det inte blev nån myskväll (verkar det som) Hoppas Ni kan ta igen det på annan tid...:krama
Vilka fina gubbar du ritar. :lol

Men jo, vi har haft en jättemysig kväll, jag var bara tvungen att se och höra lite mer Melodifestival än jag önskade. :rofl

Mina öron led när Ugglas sjöng och jag fattar inte hur hon kunde gå vidare :3freak :va

:brinnerup Lite sån känsla var det... En del låtar tänkte man att "Tjaa, kanske ändå..." Men de gick ju inte vidare! Tänk Croline af Ugglas ute på stora scenen i Eurovisionen...:D Primadonnan Björkman borde väl bli arbestlös snart om det fortsätter såhär... :va

:brinnerup Lite sån känsla var det... En del låtar tänkte man att "Tjaa, kanske ändå..." Men de gick ju inte vidare! Tänk Croline af Ugglas ute på stora scenen i Eurovisionen...:D Primadonnan Björkman borde väl bli arbestlös snart om det fortsätter såhär... :va

Jag gillade låt nummer 1 den var det lite fart i :) men resten var nästen enbart ett stort lidande :3freak

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra