Skriv-vad-du-vill-tråden

Är det Finlandsfärja då, så ni kan gå långa sträckor mellan barvagnarna eller med barvagn?!? :va

Inte ofta jag är så snabb, men där var jag tydligen för snabb för att n-tangenten skulle fatta att den blev nedtryckt!:) Men det kan nog bli att plocka fram nåt gott i barskåpet när kompisen kommer!:fyllisar

:va varför lägga asfalt utanför vägen :hihi

Faktiskt inte så tokigt!:) Vi har hittat en helt gudomlig krokväg i sörmland där de lagt även utanför vägen. Nedasfalterade kurvor e riktigt nice!:yoparty

Last edited:
Nja, jävla nollåtta blir det nog inte, snarare "jaevla noullåötta":hihi

Nja det beror på var du tänkt dig att "förgylla" skåne :hihi annars är ni som måsar. skränar och skitar ner :rofl

Men nu ska jag inte vara dum :pannkyss måste ju finnas någrot bra med tokholmare måste bara hitta det :rofl

(ooo vad jag kommer att få igen)

Hemma! :)

Nu ska här tvättas,bakas,städas o fixas !!! :hoppa

Låter kul :hoppa: eller inte :3freak

Last edited:
:rofl Klockrent Mitra, den där ska jag ta med mig till klassen nästa vecka. Kom hem från ett "vanligt" pilatespass för en stund sedan. (inga bollar och inga vinflaskor eller -glas) :lol

Får jag av egen erfarenhet tippsa om plastglas då???

Kan bara tänka mig hur mkt det kommer att kosta om du ska excersera kroppen och immundiga vin samtidigt med tanke på hur svårt det verkar vara att bara gå i närheten av ett vinglas :D

Nja det beror på var du tänkt dig att "förgylla" skåne :hihi annars är ni som måsar. skränar och skitar ner :rofl

Men nu ska jag inte vara dum :pannkyss måste ju finnas någrot bra med tokholmare måste bara hitta det :rofl

(ooo vad jag kommer att få igen)

Låter kul :hoppa: eller inte :3freak

Nä, du får inte igen, man skall vara snäll mot varandra.......:krama dessutom har jag bara bott här i 4 år (är ingen riktig Stockholmare) och i höst lämnar jag den dessutom. (någon som vill köpa en en tvåa...)

Last edited:
Nä, du får inte igen, man skall vara snäll mot varandra.......:krama dessutom har jag bara bott här i 4 år (är ingen riktig Stockholmare) och i höst lämnar jag den dessutom. (någon som vill köpa en en tvåa...)

Kan nog hitta en som är intresserad pm:a gärna mej om din lägenhet så ska jag kolla med personen. :)

Får jag av egen erfarenhet tippsa om plastglas då???

Kan bara tänka mig hur mkt det kommer att kosta om du ska excersera kroppen och immundiga vin samtidigt med tanke på hur svårt det verkar vara att bara gå i närheten av ett vinglas :D
:rodnar

Och du ville ha hjälp sa' du? :va

:brynad

Man blir väldigt mjuk och böjlig av vin... men fötterna blir stooooora!!! :fyllisar

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra