Skriv-vad-du-vill-tråden

Är det Finlandsfärja då, så ni kan gå långa sträckor mellan barvagnarna eller med barvagn?!? :va

Inte ofta jag är så snabb, men där var jag tydligen för snabb för att n-tangenten skulle fatta att den blev nedtryckt!:) Men det kan nog bli att plocka fram nåt gott i barskåpet när kompisen kommer!:fyllisar

:va varför lägga asfalt utanför vägen :hihi

Faktiskt inte så tokigt!:) Vi har hittat en helt gudomlig krokväg i sörmland där de lagt även utanför vägen. Nedasfalterade kurvor e riktigt nice!:yoparty
 
Last edited:
Nja, jävla nollåtta blir det nog inte, snarare "jaevla noullåötta":hihi

Nja det beror på var du tänkt dig att "förgylla" skåne :hihi annars är ni som måsar. skränar och skitar ner :rofl

Men nu ska jag inte vara dum :pannkyss måste ju finnas någrot bra med tokholmare måste bara hitta det :rofl

(ooo vad jag kommer att få igen)


Hemma! :)

Nu ska här tvättas,bakas,städas o fixas !!! :hoppa


Låter kul :hoppa: eller inte :3freak
 
Last edited:
:rofl Klockrent Mitra, den där ska jag ta med mig till klassen nästa vecka. Kom hem från ett "vanligt" pilatespass för en stund sedan. (inga bollar och inga vinflaskor eller -glas) :lol

Får jag av egen erfarenhet tippsa om plastglas då???

Kan bara tänka mig hur mkt det kommer att kosta om du ska excersera kroppen och immundiga vin samtidigt med tanke på hur svårt det verkar vara att bara gå i närheten av ett vinglas :D
 
Nja det beror på var du tänkt dig att "förgylla" skåne :hihi annars är ni som måsar. skränar och skitar ner :rofl

Men nu ska jag inte vara dum :pannkyss måste ju finnas någrot bra med tokholmare måste bara hitta det :rofl

(ooo vad jag kommer att få igen)





Låter kul :hoppa: eller inte :3freak

Nä, du får inte igen, man skall vara snäll mot varandra.......:krama dessutom har jag bara bott här i 4 år (är ingen riktig Stockholmare) och i höst lämnar jag den dessutom. (någon som vill köpa en en tvåa...)
 
Last edited:
Nä, du får inte igen, man skall vara snäll mot varandra.......:krama dessutom har jag bara bott här i 4 år (är ingen riktig Stockholmare) och i höst lämnar jag den dessutom. (någon som vill köpa en en tvåa...)

Kan nog hitta en som är intresserad pm:a gärna mej om din lägenhet så ska jag kolla med personen. :)
 
Får jag av egen erfarenhet tippsa om plastglas då???

Kan bara tänka mig hur mkt det kommer att kosta om du ska excersera kroppen och immundiga vin samtidigt med tanke på hur svårt det verkar vara att bara gå i närheten av ett vinglas :D
:rodnar

Och du ville ha hjälp sa' du? :va

:brynad

Man blir väldigt mjuk och böjlig av vin... men fötterna blir stooooora!!! :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top