Skriv-vad-du-vill-tråden

Samma som Prillan typ, ett gäng småbarn. Skillnaden är väl att här är dom från 22-64 & inga brewdar :gråta
Det där känner jag igen, det har jag också basat för.
Fast jag hade en tjej i gänget ett tag. Hon var ganska tuff å körde slut på ett par killar innan vi hittade en kille som klarade hennes tempo. :hihi
Senare ett par år efter jag slutat på firman träffade jag hel gänget med gubbar på krogen av en slump. Efter ett tag glider en skitsnygg tjej fram å säger "Hej Micke" varpå jag tappar hakan. Det var samma tjej uppiffad å jag kände fan inte igen henne!:brinnerup
Då är vi två i den serien. Men se det positivt, det är Fredag! Fläsknoisette och stor stark till lunch sen är det dags att gå hem :fyllisar
Mja, inga starkisar här, men en flottigt hamburgermeny från lokala grillen.:banana

Du menar att ditt nagellacksbyggande aldrig åstadkommit något bättre än en fisljummen cheeseburgare? Ne just det, du har ju gjort nattduksbord också :hihi Bli en man och bygg en bro istället :arsele :D

:fyllisar

Bygg en bro......Henrik goes Anders Kalberg Fryshuset.....
Nästa gång du kommer till verkltan så måste du ha bak o fram vänd keps !:D

Det där känner jag igen, det har jag också basat för.
Fast jag hade en tjej i gänget ett tag. Hon var ganska tuff å körde slut på ett par killar innan vi hittade en kille som klarade hennes tempo. :hihi
Senare ett par år efter jag slutat på firman träffade jag hel gänget med gubbar på krogen av en slump. Efter ett tag glider en skitsnygg tjej fram å säger "Hej Micke" varpå jag tappar hakan. Det var samma tjej uppiffad å jag kände fan inte igen henne!:brinnerup
Mja, inga starkisar här, men en flottigt hamburgermeny från lokala grillen.:banana

Cheyer i byggbranschen är något jag tycker är kul som f-n. Nu låter det ju helt sexistiskt och fel men dom piffar verkligen upp tillvaron och gör det till en mer dräglig arbetsplats.

Bygg en bro......Henrik goes Anders Kalberg Fryshuset.....
Nästa gång du kommer till verkltan så måste du ha bak o fram vänd keps !:D

:lol Nånting säger mig att jag kommer få äta upp det mer än så..

Aaaahhh... Så du jobbar också på gubbdagis?:hihi Jag jobbar på gubbdagiset STASI, var jobbar du?:D

JM, sveriges ledande bostadsutvecklare :rolleyes:

Men idag går klockan extra sakta känns det som, bara 09:20?!
Ska gå en besiktning kl 13 men sen bär'e allt av hemmåt!

Samma som Prillan typ, ett gäng småbarn. Skillnaden är väl att här är dom från 22-64 & inga brewdar :gråta

Du får komma till mitt jobb och jobba lite då...
75% tjejer varav 50% är i åldern 25-30 och ser riktigt bra ut... :P

Det är inte lätt kan jag säga...
Men nån måste ju göra det.... :offerlamm

:yoparty

Det kan jag tänka mig... Det har alltid varit slagsmål på mitt företag att åka dit... :D

Fast mest slagsmål var det nog om att åka till Max's tror jag dom hette...
Dom gjorde iaf porr... :hihi

Du får komma till mitt jobb och jobba lite då...
75% tjejer varav 50% är i åldern 25-30 och ser riktigt bra ut... :P

Det är inte lätt kan jag säga...
Men nån måste ju göra det.... :offerlamm

:yoparty

Behöver du en sidekick ?
:Pryoelev:D

Behöver du en sidekick ?
:Pryoelev:D

ALLTID! :D
Men som du lallat på sista tiden så behöver du väl knappast komma hit... :D

Hörru, han håller på med elektronik, en hammare och thinner funkar inte där...:arsele

Hammare funkar sådär... Bil funkar inte, inte heller rödvin eller cola/julmust..
Inte heller slänga av cykeln när man passerar västerbron... Det har användarna redan prövat.. Just thinner kan ju funka... Man måste u pröva för att få veta... :hihi

Jävla förkylning!
Jag ska ägna kvällen åt försoffning medelst whisky-inmundigande.

Jävla förkylning!
Jag ska ägna kvällen åt försoffning medelst whisky-inmundigande.

Annars kan du ju komma förbi Järfälla och fästa upp mina ballaster till xenonljusen och jaga en liten oljeläcka... Låter mycket roligare än att
dricka whiskey... :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...