Skriv-vad-du-vill-tråden

God morgon :)

:hihi idag är jag på bra humör så jag delar ut till alla har inne helt gratis vinterkräksjukan!! Så kul när man jobbar inom vården och de man går till har fått det kan ju säga att man har hållt i en del spannar i natt :3freak

Hellre det, än god morgon, känns det som...Trött....
Och sen är det ju nåt vitt skit som täcker marken här i byn idag åxå!:mad:

NU är det dax för solfan att träda fram på himlahelvetet och värma upp det här j-a stället! Februari, det är väl då man ska börja åka igen... :va

Tror det, kommer inte ihåg...:huvet

NU är det dax för solfan att träda fram på himlahelvetet och värma upp det här j-a stället! Februari, det är väl då man ska börja åka igen... :va

Borde inte du vara van vid det här halkiga joxet som förpestar tillvaron?:hihi

Last edited:
Borde inte du vara van vid det här halkiga joxet som förpestar tillvaron?:hihi

Man kan tro det kanske.:) Men jag är en sån där jäkla kapp-vändare serru! Är jag i norrland vill jag ha det för att kunna åka skoter och skidor. Men är man här nere i sTokholm, som jag är nu, då skyr jag det som pesten! Här vill jag ha varmt och torrt så jag kan få åka hoj!!!:huvet
(Fast man får medge att det blir ljust och fint när den vita skiten väl ligger där på marken...:rolleyes: )

Man kan tro det kanske.:) Men jag är en sån där jäkla kapp-vändare serru! Är jag i norrland vill jag ha det för att kunna åka skoter och skidor. Men är man här nere i sTokholm, som jag är nu, då skyr jag det som pesten! Här vill jag ha varmt och torrt så jag kan få åka hoj!!!:huvet
(Fast man får medge att det blir ljust och fint när den vita skiten väl ligger där på marken...:rolleyes: )

Bra där! Snö kan dom ha i norrland så har vi 20 grader varmt och sol med torr och fin asfalt!:yoparty

Last edited:

:) Men de blir så mycke trevligare på natten för mej med lite snö på marken.

Men de blir ju varmt snart ändå :)

:krama

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka