Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi saknar dej ju redan!
![]()
![]()

va söta ni ärJa det var ju det jag sa...![]()

NU dog alla kanalerna på TVn...........mitt i "Made in Sweden".........![]()
Ja då snärtan kommer kolla upp hur den satans jävla Citybanan grusar mina hotellplaner.![]()
Ses och kramas ?
Det gjorde mina också!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idag är jag på bra humör så jag delar ut till alla har inne helt gratis vinterkräksjukan!! Så kul när man jobbar inom vården och de man går till har fått det kan ju säga att man har hållt i en del spannar i natt 
God Natt
![]()

Tele2 ?

Hellre det, än god morgon, känns det som...Trött....
Och sen är det ju nåt vitt skit som täcker marken här i byn idag åxå!![]()
NU är det dax för solfan att träda fram på himlahelvetet och värma upp det här j-a stället! Februari, det är väl då man ska börja åka igen...![]()

Borde inte du vara van vid det här halkiga joxet som förpestar tillvaron?![]()
Man kan tro det kanske.Men jag är en sån där jäkla kapp-vändare serru! Är jag i norrland vill jag ha det för att kunna åka skoter och skidor. Men är man här nere i sTokholm, som jag är nu, då skyr jag det som pesten! Här vill jag ha varmt och torrt så jag kan få åka hoj!!!
![]()
(Fast man får medge att det blir ljust och fint när den vita skiten väl ligger där på marken...)

Hellre det, än god morgon, känns det som...Trött....
Och sen är det ju nåt vitt skit som täcker marken här i byn idag åxå!![]()
NU är det dax för solfan att träda fram på himlahelvetet och värma upp det här j-a stället! Februari, det är väl då man ska börja åka igen...![]()

Men de blir så mycke trevligare på natten för mej med lite snö på marken.
Men de blir ju varmt snart ändå![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |