Skriv-vad-du-vill-tråden

God morgon :)


:hihi idag är jag på bra humör så jag delar ut till alla har inne helt gratis vinterkräksjukan!! Så kul när man jobbar inom vården och de man går till har fått det kan ju säga att man har hållt i en del spannar i natt :3freak
 

Hellre det, än god morgon, känns det som...Trött....
Och sen är det ju nåt vitt skit som täcker marken här i byn idag åxå!:mad:

NU är det dax för solfan att träda fram på himlahelvetet och värma upp det här j-a stället! Februari, det är väl då man ska börja åka igen... :va
 

Tror det, kommer inte ihåg...:huvet

Hellre det, än god morgon, känns det som...Trött....
Och sen är det ju nåt vitt skit som täcker marken här i byn idag åxå!:mad:

NU är det dax för solfan att träda fram på himlahelvetet och värma upp det här j-a stället! Februari, det är väl då man ska börja åka igen... :va

Borde inte du vara van vid det här halkiga joxet som förpestar tillvaron?:hihi
 
Last edited:
Borde inte du vara van vid det här halkiga joxet som förpestar tillvaron?:hihi

Man kan tro det kanske.:) Men jag är en sån där jäkla kapp-vändare serru! Är jag i norrland vill jag ha det för att kunna åka skoter och skidor. Men är man här nere i sTokholm, som jag är nu, då skyr jag det som pesten! Här vill jag ha varmt och torrt så jag kan få åka hoj!!!:huvet
(Fast man får medge att det blir ljust och fint när den vita skiten väl ligger där på marken...:rolleyes: )
 
Man kan tro det kanske.:) Men jag är en sån där jäkla kapp-vändare serru! Är jag i norrland vill jag ha det för att kunna åka skoter och skidor. Men är man här nere i sTokholm, som jag är nu, då skyr jag det som pesten! Här vill jag ha varmt och torrt så jag kan få åka hoj!!!:huvet
(Fast man får medge att det blir ljust och fint när den vita skiten väl ligger där på marken...:rolleyes: )

Bra där! Snö kan dom ha i norrland så har vi 20 grader varmt och sol med torr och fin asfalt!:yoparty
 
Last edited:
Hellre det, än god morgon, känns det som...Trött....
Och sen är det ju nåt vitt skit som täcker marken här i byn idag åxå!:mad:

NU är det dax för solfan att träda fram på himlahelvetet och värma upp det här j-a stället! Februari, det är väl då man ska börja åka igen... :va

:) Men de blir så mycke trevligare på natten för mej med lite snö på marken.

Men de blir ju varmt snart ändå :)

:krama
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top