Skriv-vad-du-vill-tråden

Men hjärtat, vi vet att du vill vara farlig, men du är ju som en stor nallebjörn. :kiss

Just nu ångrar jag bittert att jag föreslog för dottern att vi skulle umgås ikväll. :skrämd
Nu sitter jag här, framför en j-a deltävling i Melodifestivalen och får skäll för att jag inte umgås och koncentrerar mig tillräckligt på tv:n. :gnissla

Over and out, nu ska jag plågas lite mer. :glömdet

Det låter inget vidare...:( :krama

:hördu :finger Farlig är mitt mellannamn!:cdevil

Trist att det inte blev nån myskväll (verkar det som) Hoppas Ni kan ta igen det på annan tid...:krama
Vilka fina gubbar du ritar. :lol

Men jo, vi har haft en jättemysig kväll, jag var bara tvungen att se och höra lite mer Melodifestival än jag önskade. :rofl

Mina öron led när Ugglas sjöng och jag fattar inte hur hon kunde gå vidare :3freak :va

:brinnerup Lite sån känsla var det... En del låtar tänkte man att "Tjaa, kanske ändå..." Men de gick ju inte vidare! Tänk Croline af Ugglas ute på stora scenen i Eurovisionen...:D Primadonnan Björkman borde väl bli arbestlös snart om det fortsätter såhär... :va

:brinnerup Lite sån känsla var det... En del låtar tänkte man att "Tjaa, kanske ändå..." Men de gick ju inte vidare! Tänk Croline af Ugglas ute på stora scenen i Eurovisionen...:D Primadonnan Björkman borde väl bli arbestlös snart om det fortsätter såhär... :va

Jag gillade låt nummer 1 den var det lite fart i :) men resten var nästen enbart ett stort lidande :3freak

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back