Skriv-vad-du-vill-tråden

Labero igår kväll, fy f-n va coolt det var! Gå och se honom om ni har tid, helt klart värt det!

Ja....jag tänkte bara säga att jag längtar som faaaaaaaaan tills jag ska åka till Sälen med brudarna. :banana :fyllisar :tuttar

Men en hel jävla vecka kvar är det!!! :gnissla

Tjing!!

Det finns fler exempel på ogenomtänkta projekt...

Företaget X bestämde att skapa en ny help desk, en helt ny hemsida som kunderna skulle använda när dom hade teknikrelaterade frågor.

För att säkerställa kvallen så spikades det en bonusrelaterad poängbedömning,
inom 14 dagar skall caset vara löst och stängt, annars blev det prickar i protokollet.

Tyvärr glömde dom att help desk ofta måste gå tillbaka till frågeställaren för att få mer kött på benen, om då frågeställaren ignorerade att svara inom 14 dagar så blev det prick i protokollet ändå...

När detta "misstag" påpekades så sa dom bara jaså... ligg på mer då.

Lösningen på problemet var att omedelbart svara samt stänga nya case och ta dialogen via mail istället.

:hihi

*asg* Jo tack du... Den där har man ju varit med om...
dom sätter upp en massa korkade rutiner som går stick i stäv med god service och kundvård och eftersom man vill ge riktigt bra service så går man runt allting på tusen olika sätt.. när dom kommer på ett sätt för att stoppa kringgåendet så hittar man tio nya sätt.. .*suck*

Labero igår kväll, fy f-n va coolt det var! Gå och se honom om ni har tid, helt klart värt det!

Kan jag tänka mig... Han är riktigt duktig...

har du sett Trollkarlens hemligheter eller vad det nu heter, söndagar 21:00 på 6:an tror jag... Riktigt coolt att se...

Ja....jag tänkte bara säga att jag längtar som faaaaaaaaan tills jag ska åka till Sälen med brudarna. :banana :fyllisar :tuttar

Men en hel jävla vecka kvar är det!!! :gnissla

Tjing!!

Kan jag tänka mig...
Skulle också kunan tänka mig att åka till sälen med en massa brudar... :hihi

Måste bara lägga upp mitt nuvarande skrivbordsunderlägg :D

Bifogat

• Skrivbord_SH.jpg
    Skrivbord_SH.jpg
    199.4 KB · Visningar: 36
Kan jag tänka mig... Han är riktigt duktig...

har du sett Trollkarlens hemligheter eller vad det nu heter, söndagar 21:00 på 6:an tror jag... Riktigt coolt att se...

Nope, jag är en sån där typ som inte har en TV :D Men det ska jag ladda ner, sånt där brukar alltid vara kul att se!

Måste bara lägga upp mitt nuvarande skrivbordsunderlägg :D

KTM orginal va? :hihi

*asg* Jo tack du... Den där har man ju varit med om...
dom sätter upp en massa korkade rutiner som går stick i stäv med god service och kundvård och eftersom man vill ge riktigt bra service så går man runt allting på tusen olika sätt.. när dom kommer på ett sätt för att stoppa kringgåendet så hittar man tio nya sätt.. .*suck*
Samt att teknikrelaterade frågon tydligen kan handla om precis vad som helst.

När man sedan påpekar att pris, lagersaldo, offerter etc inte är teknikrelaterat så blir det bara tyst....

Att frågeställaren skall fylla i maskinnummer, ordernummer, modell etc känns oviktigt för frågeställaren, han vet ju redan det... suck...

Då e jag me de nu!:) Den var väl helt OK den där!:tummenupp (Frånsett märke och modell...):krama
Märke och modell...
Sök på mina gamla trådar om Daysan så får du skrämselpropaganda i 180 om trajja! :skrämd
Fast en Daytona 675 är lockande om jag bortser från mina gamla erfarenheter...:gnissla

Märke och modell...
Sök på mina gamla trådar om Daysan så får du skrämselpropaganda i 180 om trajja! :skrämd
Fast en Daytona 675 är lockande om jag bortser från mina gamla erfarenheter...:gnissla

Ap Ap Ap!!! Inte racka ner på mitt engelska skit nu!:D Näärå, detta e ju min första hoj, så jag kan inte tala av bred erfarenhet direkt. Man blir väl lite "patriotisk" med det märke man åker, men jag är inte alls "låst" till trajjan. E sugen att komplettera med endurohoj och då lär det ju bli annat märke...:) Sen kan jag väl åxå säga att jag är inte så lite sugen att testa en KTM åxå... Typ Henriks, eller kanske en 990 SMR. Passar lixom mina eländiga 2 metrar rätt bra...:D

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka