Usch vad du är tjatig, förstår inte vad du svamlar om riktigt?
Jaja, eftersom Skjutarn ska neråt landet så far jag väl uppåt över helgen då, så vi fördelar gracerna lite. Gavloe here aj kåm!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Usch vad du är tjatig, förstår inte vad du svamlar om riktigt?
Jaja, eftersom Skjutarn ska neråt landet så far jag väl uppåt över helgen då, så vi fördelar gracerna lite. Gavloe here aj kåm!![]()
Ja, låt mig fundera... jag ska träffa min bästaste vän, klippa mitt hår och kanske supa mig full. Det kan bli kul!Det var ett j-a flängande på folk i den här tråden nu då! Ska du göra något kul?
![]()
Jag flänger både i jobbet och privat (när det är hojsäsong).Jag vill också flänga på helgerna... Måste få se nåt annat än tråkiga stressade sthlm! ...
Ja, låt mig fundera... jag ska träffa min bästaste vän, klippa mitt hår och kanske supa mig full. Det kan bli kul!![]()
Låt mej åxå fundera då... jag ska jåbbe.Ja, låt mig fundera... jag ska träffa min bästaste vän, klippa mitt hår och kanske supa mig full. Det kan bli kul!![]()
Jag flänger både i jobbet och privat (när det är hojsäsong).
Det är värdelöst att flänga, hemma är bäst. Lugnt och skönt.![]()
Känner mig nästan lite piggare............om man bortser från locken i öronen......o när hostattackerna kommer..........
Segspammat i hufudstaden! Jag på landet får la hjälpa till!! SHULULLULU... heeeej!![]()
Känner mig nästan lite piggare............om man bortser från locken i öronen......o när hostattackerna kommer..........
Segspammat i hufudstaden! Jag på landet får la hjälpa till!! SHULULLULU... heeeej!![]()
Ge fan i farsans fölköl !![]()
Haru hosta! Ååååå... lyllo!!! Då ere ju fritt fram å halsa coccilana!(Lr hur det stavas...)
Jag sa ju till dig att du skulle hänga med oss och äta fyllmat på Donken, fuskar man med sånt blir man sängliggande direkt![]()
Ge fan i farsans fölköl !![]()
Mja han har nog ingen nu.. Man får inte dricka i gallerburen![]()
Tjacka en stor påse solrosfrön till honom då så slipper alla lökrapare skräpa ner tunnelbanan med skiten.
Skuller inte du festa eller är det bara gaggandes.......![]()
Jag vart slö o orkad inte stressa![]()
Du menar att du festar framför Skriv-vad-du-vill-tråden?![]()
hahah jag nördar lite...Men jag är Still bäst!!!![]()
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti