Skriv-vad-du-vill-tråden

Usch vad du är tjatig, förstår inte vad du svamlar om riktigt? :va

Jaja, eftersom Skjutarn ska neråt landet så far jag väl uppåt över helgen då, så vi fördelar gracerna lite. Gavloe here aj kåm! :näsblod

:krama Det var ett j-a flängande på folk i den här tråden nu då! Ska du göra något kul?:)
 
Jag vill också flänga på helgerna... Måste få se nåt annat än tråkiga stressade sthlm!
Men vart bor all släkt??
få se nu... Lund, Umeå eller Kiruna... Inte en jävel i någorlunda närheten... :(
EDIT:
Ja visst ja... Har visst en del i USA också men inte faen hjälper det inte... *suck*
 
:krama Det var ett j-a flängande på folk i den här tråden nu då! Ska du göra något kul?:)
Ja, låt mig fundera... jag ska träffa min bästaste vän, klippa mitt hår och kanske supa mig full. Det kan bli kul! :lol

Jag vill också flänga på helgerna... Måste få se nåt annat än tråkiga stressade sthlm! ...
Jag flänger både i jobbet och privat (när det är hojsäsong).
Det är värdelöst att flänga, hemma är bäst. Lugnt och skönt. :)
 
Ja, låt mig fundera... jag ska träffa min bästaste vän, klippa mitt hår och kanske supa mig full. Det kan bli kul! :lol
Låt mej åxå fundera då... jag ska jåbbe.:mad:

Jag flänger både i jobbet och privat (när det är hojsäsong).
Det är värdelöst att flänga, hemma är bäst. Lugnt och skönt. :)

Jag flänger för lite. Äger som tidigare sagt inte min egen tid, så det blir på tok för lite flängande för min del. Fast hemma är åxå bra, OM det är lugnt och skönt...:)
 
Mja han har nog ingen nu.. Man får inte dricka i gallerburen:D

Tjacka en stor påse solrosfrön till honom då så slipper alla lökrapare skräpa ner tunnelbanan med skiten.:gnissla

Skuller inte du festa eller är det bara gaggandes.......:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top