Skriv-vad-du-vill-tråden

Ja....jag tänkte bara säga att jag längtar som faaaaaaaaan tills jag ska åka till Sälen med brudarna. :banana :fyllisar :tuttar

Men en hel jävla vecka kvar är det!!! :gnissla

Tjing!!
Men va fan kvinna! Sånt där skoj kan du ju inte skriva om mitt i veckan, nu blev man ju avundsjuk! :banana
Här är det bara slask och gegg... :huvet

Last edited:
Ja....jag tänkte bara säga att jag längtar som faaaaaaaaan tills jag ska åka till Sälen med brudarna. :banana :fyllisar :tuttar

Men en hel jävla vecka kvar är det!!! :gnissla

Tjing!!

:huvet de är snö där säg inte sådär, jag vill också dit ju.

Nä jag är inte alls avis ;)

:va Vilken tur man har att man kan minnas saker ibland :död
Kom hem vid 0600 i morse och satt och kolla lite i mobilen, inser att jag inte alls kan sova till 1130 och sen gå å träna utan jag har utbildning från 13-16 :lol siken tur att man kolla mobilen annars hade man missa dom 3 otroligt givande timmarna :huvet

Nu är de avklarat och jag tänker inte kliva ur soffan för nå :hihi

Last edited:

Do what? Typ din eller SMR? Var och satt och kände lite på mässan - :drool Fast det var liiiite trä-känsla på R-varianten av Super Duken tyckte jag...:gnissla Verkligen STENhård att sitta på. (Sen måste ju jag ha plats för dottern åxå emellanåt och då funkar inte singel-sätet som e på den...) Trivdes däremot riktigt fint på SMR:en!:tummenupp

Do what? Typ din eller SMR? Var och satt och kände lite på mässan - :drool Fast det var liiiite trä-känsla på R-varianten av Super Duken tyckte jag...:gnissla Verkligen STENhård att sitta på. (Sen måste ju jag ha plats för dottern åxå emellanåt och då funkar inte singel-sätet som e på den...) Trivdes däremot riktigt fint på SMR:en!:tummenupp
Du vet, Shåtter lelle, en supermotohoj är till för att KÖRAS och har alltså inte en mjukstoppad soffa som sadel. Meningen är att man ska kunna flytta på :arsele och vara aktiv, inte sjunka ner och växa fast och cruisa... :hihi

Även om den är åransch och eCkLiG. :gnissla

Du vet, Shåtter lelle, en supermotohoj är till för att KÖRAS och har alltså inte en mjukstoppad soffa som sadel. Meningen är att man ska kunna flytta på :arsele och vara aktiv, inte sjunka ner och växa fast och cruisa... :hihi

Åfan! Jag säger ju att du e en aldrig sinande brunn av klokhet! :krama Att ingen kunnat säga mej det där tidigare!:huvet *Letar ny, mysigare hobby nu*

Verkligen STENhård att sitta på. (Sen måste ju jag ha plats för dottern åxå emellanåt och då funkar inte singel-sätet som e på den...) Trivdes däremot riktigt fint på SMR:en!:tummenupp

Hårda killar sitter på hårda sadlar :gnissla

Men det där med passagerarplats fick jag lida lite för förra året, men till nästa säsong så blir det till att alternera mellan två olika bakdelar.. så den sämre halvan kan åka med :hihi

Även om den är åransch och eCkLiG. :gnissla

:fakta

Men där det med orange och xxxxx läste jag aldrig :4skrika

Fredag och snart dags för lunch, fuck yeah :yoparty 4h till sen får man gå hem & leka helg :fyllisar

Äntligen Fredag, sjukt trist väder, blygrå himmel, askallt och allmänt tråkigt, ge hit våren nu :mad:

Nej, men det är ju fredag, vilket betyder att det är så'n där jobbig helg när man måste hitta på en massa saker och umgås med folk. :gnissla

:hihi

Nä nu...:mad: Där kom den också!:huvet Säg nu efter mig: Fredagar är bäst, måndagar är sämst! Fredagar är bäst, måndagar är sämst! Fredagar är bäst, måndagar är sämst! Fredagar är bäst, måndagar är sämst! Fredagar är bäst, måndagar är sämst! Fredagar är bäst, måndagar är sämst! Fredagar är bäst, måndagar är sämst! Fredagar är bäst, måndagar är sämst! Upprepa detta mantra tillräckligt många gånger så når ni inre frihet, okej?:tungan

;)

Jaa, nu får du fixa fram våren PRONTO! Jag måste nämligen ner till den där delen av moder Svea, som de ännu inte givit bort till danskarna, redan nu i helgen!:gnissla

Vad ska du dit ner för?:va

Last edited:
åååh vilken härlig dag! Snart iväg till gym1 sen lite bastu. Ut o käka GOTT!. Iväg o kolla på riktig amatörfotboll, sitta o dricka öl på läktaren, hem byta om. Ut o röjja!:fyllisar

Nä nu...:mad: Där kom den också!:huvet Säg nu efter mig: ...Upprepa detta mantra tillräckligt många gånger så når ni inre frihet, okej?:tungan
Usch vad du är tjatig, förstår inte vad du svamlar om riktigt? :va

Jaja, eftersom Skjutarn ska neråt landet så far jag väl uppåt över helgen då, så vi fördelar gracerna lite. Gavloe here aj kåm! :näsblod

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph