Izah
Tant Rosa
Är det bara jag som rysningar längs ryggraden när någon säger "Linda Rosing"![]()
Så du ser fram emot hemmes nya såpa!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara jag som rysningar längs ryggraden när någon säger "Linda Rosing"![]()
Så du ser fram emot hemmes nya såpa!!!![]()
Nja, inte riktigt...
Ny såpa med Pamela Andersson på kanal 5 2200H ikväll......
Något bättre, har fått hostmeduzin...
Jag skulle inte klara av att INTE ha ett måndag till fredag jobb.
Mitt schema e bra jag måste jobba 8H/dag dessa timmar får jag lägga in när jag vill mellan 0600-2200
Bra de.
Alla är vi olika när de kommer till hur man vill jobba och hur man trivs![]()
Alla är vi olika när de kommer till hur man vill jobba och hur man trivs![]()
Å vissa vill inte jobba alls!
Å vissa vill inte jobba alls!
Ja de är nog de mest konstiga i mina ögon, tror inte jag skulle palla att inte jobba.
Klarar knappt av att vara hemma när jag e sjuk....
Nä jag håller med dig, jag kommer inte ihåg när jag var sjuk från jobbet senast...
I somras var jag sjukskriven i 1 månad, före det var jag hemma 4a dar i januari, före det...... ja tidigt 90tal tal tror jag, kan nog ha varit förra gången jag körde omkull
Men lägg av! Om man fick vara ledig och behålla samma pengar som om du jobbade, menar du/ni att du/ni skulle välja att jobba ändå?!?Ja de är nog de mest konstiga i mina ögon, tror inte jag skulle palla att inte jobba.
Klarar knappt av att vara hemma när jag e sjuk....
Var det i sommras som du gick omkull? Sen tycker jag väll inte att det räknas i samma division som en förkylning tex.
Men lägg av! Om man fick vara ledig och behålla samma pengar som om du jobbade, menar du/ni att du/ni skulle välja att jobba ändå?!?
Alltså, jag gillar mitt jobb, men nog f-n skulle jag kunna hitta meningsfulla saker att göra utan att gå dit varje dag.![]()
Men lägg av! Om man fick vara ledig och behålla samma pengar som om du jobbade, menar du/ni att du/ni skulle välja att jobba ändå?!?
Alltså, jag gillar mitt jobb, men nog f-n skulle jag kunna hitta meningsfulla saker att göra utan att gå dit varje dag.![]()
I och för sig men jag har så svårt att se hur man skulle kunna sysselsätta sig i 45 år till utan att rutnna..
mmmm får jag en bra lön för att gå hemma så då kan man ju hitta på nå var dag men nääää jag vill jobba och känna att jag gör nå![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |