Skriv-vad-du-vill-tråden

Något bättre, har fått hostmeduzin...

Jag skulle inte klara av att INTE ha ett måndag till fredag jobb.

Mitt schema e bra jag måste jobba 8H/dag dessa timmar får jag lägga in när jag vill mellan 0600-2200

:tummenupp Bra de.

Alla är vi olika när de kommer till hur man vill jobba och hur man trivs :)

I somras var jag sjukskriven i 1 månad, före det var jag hemma 4a dar i januari, före det...... ja tidigt 90tal tal tror jag, kan nog ha varit förra gången jag körde omkull

Var det i sommras som du gick omkull? Sen tycker jag väll inte att det räknas i samma division som en förkylning tex.

Ja de är nog de mest konstiga i mina ögon, tror inte jag skulle palla att inte jobba.
Men lägg av! Om man fick vara ledig och behålla samma pengar som om du jobbade, menar du/ni att du/ni skulle välja att jobba ändå?!? :va

Alltså, jag gillar mitt jobb, men nog f-n skulle jag kunna hitta meningsfulla saker att göra utan att gå dit varje dag. :hihi

Men lägg av! Om man fick vara ledig och behålla samma pengar som om du jobbade, menar du/ni att du/ni skulle välja att jobba ändå?!? :va

Alltså, jag gillar mitt jobb, men nog f-n skulle jag kunna hitta meningsfulla saker att göra utan att gå dit varje dag. :hihi

Jag gillar mitt jobb men inte det runt omkring, är det jag som är knäpp?:va :confused:

I och för sig men jag har så svårt att se hur man skulle kunna sysselsätta sig i 45 år till utan att rutnna..

Visst jag skulle jättegärna vilja plugga igen, men jag tror att i alla fall jag skulle bli vansinnig över att inte ha nya utmaningar varje dag.

Jag skulle ha väldigt svårt att motivera mig själv på samma sätt som om jag hade ett jobb, och jag gillar inte ens mitt jobb så där jättemycket.....

mmmm får jag en bra lön för att gå hemma så då kan man ju hitta på nå var dag men nääää jag vill jobba och känna att jag gör nå :)

mmmm får jag en bra lön för att gå hemma så då kan man ju hitta på nå var dag men nääää jag vill jobba och känna att jag gör nå :)

Gå hemma? Om jag är fri att göra vad jag vill varje dag OCH har pengar, så går jag INTE hemma, då gör jag vad jag vill och det är massor av saker. Kanske till och med lite av det jag gör som jobb idag. :)

Det går ju att drömma. Kanske skulle gifta mig rikt och bli hemmafru istället? :tuttar

SOM OM!!! :brinnerup

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...