Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag gick förbi ett skyltfönster och läste:

Att våga, är att riskera att förlora fotfästet för en liten stund
Att inte våga, är att förlora sig själv.

Det går alltid att ändra sig/säga nej, om man varit nyfiken och tagit reda på vad som gäller, men om man aldrig ens öppnat luckan har man ju ingen aning om vad som dolde sig bakom den!

Vi människor är världsbäst på att tjata om missade chanser. Om man aldrig ens försöker? Ja, ni fattar...

Jag gick förbi ett skyltfönster och läste:

Att våga, är att riskera att förlora fotfästet för en liten stund
Att inte våga, är att förlora sig själv.

Det går alltid att ändra sig/säga nej, om man varit nyfiken och tagit reda på vad som gäller, men om man aldrig ens öppnat luckan har man ju ingen aning om vad som dolde sig bakom den!

Vi människor är världsbäst på att tjata om missade chanser. Om man aldrig ens försöker? Ja, ni fattar...

Jag lever efter mottot att det är lättare att ångra det man har gjort än det man inte har gjort!

:) Nu har man avklarat 1 timmes promenad och frukost :lol sen ska jag nog hitta på nå mer :)

Nu ska jag iallafall läsa lite :) bra med mycke böcker hemma.

:nicka vi kör ju ändå i morgon, jag ville ta en promenad då jag syndade lite i går kväll :)

Spining och core så jag får mer ont i magen än vad jag har nu :lol
Det är hälsosamt att synda ibland, bra för själen! Jag ska nog gå och baka de där kladdkakemuffinsarna som jag tjatar om ändå... *smask*

Jag hade ont i magen i onsdags, det är rätt åt dig! :D

Det är hälsosamt att synda ibland, bra för själen! Jag ska nog gå och baka de där kladdkakemuffinsarna som jag tjatar om ändå... *smask*

Jag hade ont i magen i onsdags, det är rätt åt dig! :D

:D jo de är ju det :)

ååååååååååååååå tack så mycke :fatta!

Huga vad jag inte ser fram emot att gå till jobbet imorgon...:huvet :huvet :huvet Är det till att vara lite segspammat så här på eftermiddagen?:brinnerup

Huga vad jag inte ser fram emot att gå till jobbet imorgon...:huvet :huvet :huvet Är det till att vara lite segspammat så här på eftermiddagen?:brinnerup

Imorgon p jobbet blir kul, packa upp alla flyttkartonger, om du nu har kommit, se till att få ordning på allt innan sektionsmötet 1300H.:mad:

Känner mig fortfarande yrschlig........

Inte det minsta...

Slötittar på ett program som heter Beauty and the Geek, snygga blåsta bimbos och riktiga nördar skall lära varandra olika saker.

Only in America säger jag, man kan inte vara så blåst som dessa bimbos....

Man undrar ju vad som får folk att ställa upp på såna program...:confused:

Jag jobbar oxå på onsdag:confused:

mjo de är väll klart de flesta jobbar ju måndag till fredag. Jag har ju ett helt annat schema :)
:va undrar om man skulle palla med att gå tillbaka till måndag till fredags jobb när man har ett så bra schema nu :)

Bättre i hostan?

Man undrar ju vad som får folk att ställa upp på såna program...:confused:

Samma anledning som alla andra deltagare i dessa program har 15 min of fame och med hopp om något större....

mjo de är väll klart de flesta jobbar ju måndag till fredag. Jag har ju ett helt annat schema :)
:va undrar om man skulle palla med att gå tillbaka till måndag till fredags jobb när man har ett så bra schema nu :)

Bättre i hostan?

Något bättre, har fått hostmeduzin...

Jag skulle inte klara av att INTE ha ett måndag till fredag jobb.

Mitt schema e bra jag måste jobba 8H/dag dessa timmar får jag lägga in när jag vill mellan 0600-2200

Last edited:
Samma anledning som alla andra deltagare i dessa program har 15 min of fame och med hopp om något större....

Jo, det är ju en och annan som har gått den vägen, men annars så tycker jag att risken måste vara stor att dra till sig stalkers.:3freak

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT