Skriv-vad-du-vill-tråden

Gå hemma? Om jag är fri att göra vad jag vill varje dag OCH har pengar, så går jag INTE hemma, då gör jag vad jag vill och det är massor av saker.

Hade jag obegränsat (eller åtminstone mycket) pengar skulle jag ägna mig åt att bygga hojar på heltid!:yoparty :)

Ååå det finns så många kurser jag skulle vilja gå....
militärens historia
rastänkandets historia
idrottspskyologi

till att börja med; kanske elastisk matematik...

Militärhistoria är intressant... Om du ska studera idrottspskyologi så kan du få analysera DIF varför det går så dåligt...:brinnerup

Militärhistoria är intressant... Om du ska studera idrottspskyologi så kan du få analysera DIF varför det går så dåligt...:brinnerup

Hahaha, jag funderar att läsa på heltid och plugga på halvfart, men det blir nog tungt, militärens historia är en 60P kurs.....

Fast idottspsykologi e bara på 15 poäng tror jag...........

Tja alla lag har upp samt nedgångar men det som händer i DIF är att skeppet sjunker alla ser det men inte ledningen.....

Tja alla lag har upp samt nedgångar men det som händer i DIF är att skeppet sjunker alla ser det men inte ledningen.....

Fan det var snabbanalyserat, men tyvärr tror jag att du har rätt... Det enda man kan hoppas på är att vändan i allsvenskan blir kort!:gnissla :näsblod

Gå hemma? Om jag är fri att göra vad jag vill varje dag OCH har pengar, så går jag INTE hemma, då gör jag vad jag vill och det är massor av saker. Kanske till och med lite av det jag gör som jobb idag. :)

Det går ju att drömma. Kanske skulle gifta mig rikt och bli hemmafru istället? :tuttar

SOM OM!!! :brinnerup

Japp drömma ska man :)
hehe du som hemma fru :lol oja :D

Fan det var snabbanalyserat, men tyvärr tror jag att du har rätt... Det enda man kan hoppas på är att vändan i allsvenskan blir kort!:gnissla :näsblod

:tummenupp Tja det hände i BIF förra säsongen så jag har haft ett tag p mig att analysera...

Tror att tränarna har blivit lite blasé, orkar inte ta tag i saken när laget börjar att förlora.
I stället för att köra på tills killarna kräks samt svimmar på träningen så låter man dem komma undan med det mesta......

Tror trots allt att DIF hamnar i ingemansland och Rögle ramlar ut....

Då öppnas möjlighheten för andra lag att handla bra spelare förhållandevis billigt...

:tummenupp Tja det hände i BIF förra säsongen så jag har haft ett tag p mig att analysera...

Tror att tränarna har blivit lite blasé, orkar inte ta tag i saken när laget börjar att förlora.
I stället för att köra på tills killarna kräks samt svimmar på träningen så låter man dem komma undan med det mesta......

Tror trots allt att DIF hamnar i ingemansland och Rögle ramlar ut....

Då öppnas möjlighheten för andra lag att handla bra spelare förhållandevis billigt...

Det kan ligga något i vad du säger... Som jag ser det så tränarnas uppgift först och främst att motivera laget eftersom motivation slår klass vilken dag som helst i veckan, SEN när dom har motiverat sina spelare så kan dom gärna få köra med dom tills dom spyr... Men som jag sa så tror jag att det viktigaste är att motivera folk!:fakta

Jag tackar verkligen vår lyckliga stjärna att vi fick NC som tränare, läste en intervju med honom och vad han har gjort för att få BIF att agera som ett lag igen.
Tydligen så e hans fru beteendevetare så han drar vissa saker med honom och sedan bollar de ideér och lösningar fram och tillbaka tills NC anser att de har kommit fram till en lösning.

Typ vilka saker skall han ta med hela laget samt vad skall han ta enskilt.

Jag vet hur viktigt det är att ha en tränare som egagerar sig, då kan man gå över vatten för den personen, men tappas respekten, då gör man som man vill....

En dålig tränare sänker ett helt lag, en bra tränare lyfter ett helt lag, så enkelt är det! Hoppas bara att dom kan få tag i nya träna snart! Men en vända i allsvenskan KAN ju bli ett lyft även om jag skulle föredra att dom inte hamnar där!

En dålig tränare sänker ett helt lag, en bra tränare lyfter ett helt lag, så enkelt är det! Hoppas bara att dom kan få tag i nya träna snart! Men en vända i allsvenskan KAN ju bli ett lyft även om jag skulle föredra att dom inte hamnar där!

Eeee de blir ingen allsvenska för er! Det lovar jag...........

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla