Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag som trodde, att när tjejer gör flera saker samtidigt så hette simultantförmåga :)

Tant... Jag fyller tant om nio dagar. :död Måste innebära att jag då blir
grymt bra på att göra flera saker samtidigt iof! :)
Var inte ledsen för det, skrutt, beroende på hur man ser på tanttiteln, så är det ju lite olika hur man bär den. :pannkyss DU fyller INTE tant!!! AJ pråmiss!!! :tuttar

När man fyllt trettiotio, då kan man börja fundera, men liksom "blånd", är "tant" mer ett sinnestillstånd än ett fysiskt faktum. :fakta

Var inte ledsen för det, skrutt, beroende på hur man ser på tanttiteln, så är det ju lite olika hur man bär den. :pannkyss DU fyller INTE tant!!! AJ pråmiss!!! :tuttar

När man fyllt trettiotio, då kan man börja fundera, men liksom "blånd", är "tant" mer ett sinnestillstånd än ett fysiskt faktum. :fakta

Nä, det är klart. :) Men jag trodde typ att man fyllde tjugotio? Att man aldrig blir över tjugo-ngt? :D Så då borde det inte heta trettiotio heller utan tjugotjugo. :tummenupp

Hehe, allt handlar väl om sinnestillstånd egentligen... Men jag tänker nog ändå inte lära mig knyppla, tror jag skulle åldras ungefär 40 år till då, direkt! (Och fråga mig inte vart jag fick knyppla ifrån, men det känns
verkligen... "Gammalt"... Hu....)

:rolleyes: Jo men de är ju så att jag trodde man blev tant vid fyrtiotio och inte trettiotio :lol

Nä, det är klart. :) Men jag trodde typ att man fyllde tjugotio? Att man aldrig blir över tjugo-ngt? :D Så då borde det inte heta trettiotio heller utan tjugotjugo. :tummenupp

Hehe, allt handlar väl om sinnestillstånd egentligen... Men jag tänker nog ändå inte lära mig knyppla, tror jag skulle åldras ungefär 40 år till då, direkt! (Och fråga mig inte vart jag fick knyppla ifrån, men det känns
verkligen... "Gammalt"... Hu....)
Allt är relativt... för mig utgår allt från 30. Det var då jag insåg att livet INTE tog slut för att jag fyllde. :)

Knyppling är en ... eeeeh... gammal... konst? Jag håller med dig. :hihi

Tant... Jag fyller tant om nio dagar. :död Måste innebära att jag då blir
grymt bra på att göra flera saker samtidigt iof! :)

Kollade in bilden på ditt garage, du måste mena nio år!! :)

(Nu måste man hamna på plus) .:D

Du får kalla et var du vill, men du måste erkänna att vi e duktiga på det!!

ibland så!

när ni själva vill :D

Last edited:
:rolleyes: Jo men de är ju så att jag trodde man blev tant vid fyrtiotio och inte trettiotio :lol
Ja, MÖJLIGTVIS!!! Jag skrev faktiskt att man kunde börja FUNDERA vid trettiotio. :hihi

Iofs vet jag cheyer som blev tanter innan de fyllt 20... undrar om det är de som färgar håret klimakterierött och ska leva ut sina förtryckta lustar när de lämnar maken i övre medelåldern? :va Eller är det jag som är fördomsfull nu igen?!? :brinnerup

Ja, MÖJLIGTVIS!!! Jag skrev faktiskt att man kunde börja FUNDERA vid trettiotio. :hihi

Iofs vet jag cheyer som blev tanter innan de fyllt 20... undrar om det är de som färgar håret klimakterierött och ska leva ut sina förtryckta lustar när de lämnar maken i övre medelåldern? :va Eller är det jag som är fördomsfull nu igen?!? :brinnerup

Jag har nog varit Tant sedan många år tebax, det e som att vara blond ett sinnestillstånd.
Det är coolt att vara Tant tycker jag, det är lixom vad man gör det till!!

:D ja de där är ju en bra fundering :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...