Prillan73
Lagom e bäst.....
Roar mig i hobbyrummet (tvättstugan)........sen blir det nog simhallen med tjejerna......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte kul alls![]()
Roar mig i hobbyrummet (tvättstugan)........sen blir det nog simhallen med tjejerna......![]()
Jag som trodde, att när tjejer gör flera saker samtidigt så hette simultantförmåga![]()
Simultankapaciteten hos brewdar (okej, Bejbi?) är en MYT!!! Vi bara gör det vi måste.![]()
Du menar att hon skulle använda sin simultanförmåga då?![]()
Nepp, jag är helt rökt...![]()
![]()
Jag som trodde, att när tjejer gör flera saker samtidigt så hette simultantförmåga![]()
Ja men va bra att du ser det som en hobby med tanke på hur ofta du är där!![]()
Var inte ledsen för det, skrutt, beroende på hur man ser på tanttiteln, så är det ju lite olika hur man bär den.Tant... Jag fyller tant om nio dagar.Måste innebära att jag då blir
grymt bra på att göra flera saker samtidigt iof!![]()
Var inte ledsen för det, skrutt, beroende på hur man ser på tanttiteln, så är det ju lite olika hur man bär den.DU fyller INTE tant!!! AJ pråmiss!!!
![]()
När man fyllt trettiotio, då kan man börja fundera, men liksom "blånd", är "tant" mer ett sinnestillstånd än ett fysiskt faktum.![]()
Var inte ledsen för det, skrutt, beroende på hur man ser på tanttiteln, så är det ju lite olika hur man bär den.DU fyller INTE tant!!! AJ pråmiss!!!
![]()
När man fyllt trettiotio, då kan man börja fundera, men liksom "blånd", är "tant" mer ett sinnestillstånd än ett fysiskt faktum.![]()
Allt är relativt... för mig utgår allt från 30. Det var då jag insåg att livet INTE tog slut för att jag fyllde.Nä, det är klart.Men jag trodde typ att man fyllde tjugotio? Att man aldrig blir över tjugo-ngt?
Så då borde det inte heta trettiotio heller utan tjugotjugo.
![]()
Hehe, allt handlar väl om sinnestillstånd egentligen... Men jag tänker nog ändå inte lära mig knyppla, tror jag skulle åldras ungefär 40 år till då, direkt! (Och fråga mig inte vart jag fick knyppla ifrån, men det känns
verkligen... "Gammalt"... Hu....)
Tant... Jag fyller tant om nio dagar.Måste innebära att jag då blir
grymt bra på att göra flera saker samtidigt iof!![]()
Du får kalla et var du vill, men du måste erkänna att vi e duktiga på det!!
Ja, MÖJLIGTVIS!!! Jag skrev faktiskt att man kunde börja FUNDERA vid trettiotio.Jo men de är ju så att jag trodde man blev tant vid fyrtiotio och inte trettiotio
![]()
Kollade in bilden på ditt garage, du måste mena nio år!!![]()
(Nu måste man hamna på plus) .![]()
Ja, MÖJLIGTVIS!!! Jag skrev faktiskt att man kunde börja FUNDERA vid trettiotio.![]()
Iofs vet jag cheyer som blev tanter innan de fyllt 20... undrar om det är de som färgar håret klimakterierött och ska leva ut sina förtryckta lustar när de lämnar maken i övre medelåldern?Eller är det jag som är fördomsfull nu igen?!?
![]()
Ja, MÖJLIGTVIS!!! Jag skrev faktiskt att man kunde börja FUNDERA vid trettiotio.![]()
Iofs vet jag cheyer som blev tanter innan de fyllt 20... undrar om det är de som färgar håret klimakterierött och ska leva ut sina förtryckta lustar när de lämnar maken i övre medelåldern?Eller är det jag som är fördomsfull nu igen?!?
![]()
Som jag skrev ett par inlägg tidigare...... det e som att vara blond ett sinnestillstånd.
Och det är just det som är poängen, att man kan och ska välja själv!Izah skrev:Det är coolt att vara Tant tycker jag, det är lixom vad man gör det till!!
Som jag skrev ett par inlägg tidigare...![]()
Och det är just det som är poängen, att man kan och ska välja själv!![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |