Skriv-vad-du-vill-tråden

Baaah, det var väl inte jag som gnällde, va?!? :7peta
:kiss

Bra idé. Jag låg och bläddrade i Leila Lindholms underbara bok, A piece of cake, inatt och hon hade ett lite annorlunda recept på kladdkaka där. Kan vara värt att testa... :)

Nä du gnällde inte :pannkyss jag som svarade till fel person även om det var du som skrev det som jag svarade på. :hihi hängde du med i den snurriga förklaringen?

Jag skulle inte våga bläddra i Leilas bok hon bakar ju så underbara kakar så man sitter ju bara och :drool framför rutan

Yasha

Visst får jag sova ngn annan dag när ni måste släääpa er upp... :tungan
Men det känns bara så TRÅKIGT att sitta här och ha noll att göra!

Å andra sidan så har jag skrivit ut massa recept och fixat med privata
grejer, så helt sysslolös har jag inte varit... Men sova hade varit trevliagre.
:gnissla

Baaah, det var väl inte jag som gnällde, va?!? :7peta
:kiss

QUOTE]

Gnäll är bra, iaf ibland... Eller inte... Eller ngt... :D

Last edited:
Nä du gnällde inte :pannkyss jag som svarade till fel person även om det var du som skrev det som jag svarade på. :hihi hängde du med i den snurriga förklaringen?
Nu var det ju blåndisar som var snurriga, men jajamensan. :tungan

Mitra skrev:
Jag skulle inte våga bläddra i Leilas bok hon bakar ju så underbara kakar så man sitter ju bara och :drool framför rutan
Det är bara att bläddra på, för det finns så många underbara recept och smaskiga bilder, att man får beslutsångest och aldrig kommer igång med att baka. :fakta

Kanske är en bra viktoptimeringsmetod? :va Läsa och titta istf att smoffa. :brinnerup

Visst får jag sova ngn annan dag när ni måste släääpa er upp... :tungan
Men det känns bara så TRÅKIGT att sitta här och ha noll att göra!

Gnäll är bra, iaf ibland... Eller inte... Eller ngt... :D

Men nu är vi ju här och underhåller dig! :krama
Fast nu har väl tågen börjat rulla satan istället, så vi är lite sent ute. :gnissla

Gnäll är sällan bra, men ibland måste det bara ut. Om någon man litar på/har förtroende för lyssnar och kommer med konstruktiva förslag till förbättring, kan gnäll vara riktigt produktivt.

Shit, vad seriös jag blev. Slut på det! :banana

Men nu är vi ju här och underhåller dig! :krama
Fast nu har väl tågen börjat rulla satan istället, så vi är lite sent ute. :gnissla

Gnäll är sällan bra, men ibland måste det bara ut. Om någon man litar på/har förtroende för lyssnar och kommer med konstruktiva förslag till förbättring, kan gnäll vara riktigt produktivt.

Shit, vad seriös jag blev. Slut på det! :banana

Haha, på mitt jobb gnäller ALLA de första två timmarna iom att vi aldrig har ngt att göra då. :D När man har surfat igenom internets alla sidor fem ggr så tar tålamodet liksom slut. :brinnerup

Jo, nu börjar tågen rulla så nu måste jag väl börja släppa blicken från dataskärmen lite mer... Men jag kommer nog hålla lite koll på er iaf i fyra
timmar till. :tummenupp

Jo, nu börjar tågen rulla så nu måste jag väl börja släppa blicken från dataskärmen lite mer... Men jag kommer nog hålla lite koll på er iaf i fyratimmar till. :tummenupp

Undra om jag ska komma och hjälpa dig på jobbet lite igen :D....kanske kan fälla lite bommar eller nått, att va tågtrafikledare kan ju vara riktigt kul ibland...menar det kan ju hända saker om du vill :tummenupp

Ja dom där måste man ha järnkoll på!!!:tungan

Och det tycker du att du har... Eller? :rolleyes: :D

MUAHAHAHAHAAAA, Bejbiluss har iaf en liiiiten chans, hon är ju CHEY!!! :kiss

Brewd, om jag får be! :mattias Eller brewdtorsk, om Wirre här på
forumet får bestämma. :3freak :D

Undra om jag ska komma och hjälpa dig på jobbet lite igen :D....kanske kan fälla lite bommar eller nått, att va tågtrafikledare kan ju vara riktigt kul ibland...menar det kan ju hända saker om du vill :tummenupp

Ah... Ja... Med dig här inne i lokalen och "Masen" ute på banan behöver man ju inte alls vara orolig... :3freak

Last edited:
Jag har plötsligt fått ett galet starkt behov av att få baka?!? :va Nu har jag ett stort problem, jag har ingen aning om VAD jag ska baka! :confused: Snacka om problem. :gnissla Livet är verkligen hemskt. :D

Chokladmuffins kanske?

Jag bakade Ciabatta igår :mestförvånadsmiley
JAG e så jävla bäst

Och det tycker du att du har... Eller? :rolleyes: :D

Brewd, om jag får be! :mattias Eller brewdtorsk, om Wirre här på
forumet får bestämma. :3freak :D

Ah... Ja... Med dig här inne i lokalen och "Masen" ute på banan behöver man ju inte alls vara orolig... :3freak

Jag kan oxå komma å hjälpa till, måste ju kolla runt å se vad jag verkligen vill jobba med....:rofl

Jag bakade Ciabatta igår :mestförvånadsmiley
JAG e så jävla bäst
Najs! :tummenupp Själv ligger jag ff och slöar på soffan, fast jag har pratat om chokladmuffins i ett dygn nu... Hmm... kanske ska kombinera Mitras förslag med mitt begär och baka kladdkakemuffins (finns också i Leilas bok). :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT