Skriv-vad-du-vill-tråden

Baaah, det var väl inte jag som gnällde, va?!? :7peta
:kiss

Bra idé. Jag låg och bläddrade i Leila Lindholms underbara bok, A piece of cake, inatt och hon hade ett lite annorlunda recept på kladdkaka där. Kan vara värt att testa... :)

Nä du gnällde inte :pannkyss jag som svarade till fel person även om det var du som skrev det som jag svarade på. :hihi hängde du med i den snurriga förklaringen?

Jag skulle inte våga bläddra i Leilas bok hon bakar ju så underbara kakar så man sitter ju bara och :drool framför rutan

Yasha

Visst får jag sova ngn annan dag när ni måste släääpa er upp... :tungan
Men det känns bara så TRÅKIGT att sitta här och ha noll att göra!

Å andra sidan så har jag skrivit ut massa recept och fixat med privata
grejer, så helt sysslolös har jag inte varit... Men sova hade varit trevliagre.
:gnissla

Baaah, det var väl inte jag som gnällde, va?!? :7peta
:kiss

QUOTE]

Gnäll är bra, iaf ibland... Eller inte... Eller ngt... :D

Last edited:
Nä du gnällde inte :pannkyss jag som svarade till fel person även om det var du som skrev det som jag svarade på. :hihi hängde du med i den snurriga förklaringen?
Nu var det ju blåndisar som var snurriga, men jajamensan. :tungan

Mitra skrev:
Jag skulle inte våga bläddra i Leilas bok hon bakar ju så underbara kakar så man sitter ju bara och :drool framför rutan
Det är bara att bläddra på, för det finns så många underbara recept och smaskiga bilder, att man får beslutsångest och aldrig kommer igång med att baka. :fakta

Kanske är en bra viktoptimeringsmetod? :va Läsa och titta istf att smoffa. :brinnerup

Visst får jag sova ngn annan dag när ni måste släääpa er upp... :tungan
Men det känns bara så TRÅKIGT att sitta här och ha noll att göra!

Gnäll är bra, iaf ibland... Eller inte... Eller ngt... :D

Men nu är vi ju här och underhåller dig! :krama
Fast nu har väl tågen börjat rulla satan istället, så vi är lite sent ute. :gnissla

Gnäll är sällan bra, men ibland måste det bara ut. Om någon man litar på/har förtroende för lyssnar och kommer med konstruktiva förslag till förbättring, kan gnäll vara riktigt produktivt.

Shit, vad seriös jag blev. Slut på det! :banana

Men nu är vi ju här och underhåller dig! :krama
Fast nu har väl tågen börjat rulla satan istället, så vi är lite sent ute. :gnissla

Gnäll är sällan bra, men ibland måste det bara ut. Om någon man litar på/har förtroende för lyssnar och kommer med konstruktiva förslag till förbättring, kan gnäll vara riktigt produktivt.

Shit, vad seriös jag blev. Slut på det! :banana

Haha, på mitt jobb gnäller ALLA de första två timmarna iom att vi aldrig har ngt att göra då. :D När man har surfat igenom internets alla sidor fem ggr så tar tålamodet liksom slut. :brinnerup

Jo, nu börjar tågen rulla så nu måste jag väl börja släppa blicken från dataskärmen lite mer... Men jag kommer nog hålla lite koll på er iaf i fyra
timmar till. :tummenupp

Jo, nu börjar tågen rulla så nu måste jag väl börja släppa blicken från dataskärmen lite mer... Men jag kommer nog hålla lite koll på er iaf i fyratimmar till. :tummenupp

Undra om jag ska komma och hjälpa dig på jobbet lite igen :D....kanske kan fälla lite bommar eller nått, att va tågtrafikledare kan ju vara riktigt kul ibland...menar det kan ju hända saker om du vill :tummenupp

Ja dom där måste man ha järnkoll på!!!:tungan

Och det tycker du att du har... Eller? :rolleyes: :D

MUAHAHAHAHAAAA, Bejbiluss har iaf en liiiiten chans, hon är ju CHEY!!! :kiss

Brewd, om jag får be! :mattias Eller brewdtorsk, om Wirre här på
forumet får bestämma. :3freak :D

Undra om jag ska komma och hjälpa dig på jobbet lite igen :D....kanske kan fälla lite bommar eller nått, att va tågtrafikledare kan ju vara riktigt kul ibland...menar det kan ju hända saker om du vill :tummenupp

Ah... Ja... Med dig här inne i lokalen och "Masen" ute på banan behöver man ju inte alls vara orolig... :3freak

Last edited:
Jag har plötsligt fått ett galet starkt behov av att få baka?!? :va Nu har jag ett stort problem, jag har ingen aning om VAD jag ska baka! :confused: Snacka om problem. :gnissla Livet är verkligen hemskt. :D

Chokladmuffins kanske?

Jag bakade Ciabatta igår :mestförvånadsmiley
JAG e så jävla bäst

Och det tycker du att du har... Eller? :rolleyes: :D

Brewd, om jag får be! :mattias Eller brewdtorsk, om Wirre här på
forumet får bestämma. :3freak :D

Ah... Ja... Med dig här inne i lokalen och "Masen" ute på banan behöver man ju inte alls vara orolig... :3freak

Jag kan oxå komma å hjälpa till, måste ju kolla runt å se vad jag verkligen vill jobba med....:rofl

Jag bakade Ciabatta igår :mestförvånadsmiley
JAG e så jävla bäst
Najs! :tummenupp Själv ligger jag ff och slöar på soffan, fast jag har pratat om chokladmuffins i ett dygn nu... Hmm... kanske ska kombinera Mitras förslag med mitt begär och baka kladdkakemuffins (finns också i Leilas bok). :)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back