Izah
Tant Rosa
Den jag fick var det 96% alkohol och lite morfin i... Men den funkade inte så bra som jag hade hoppats, får nog öka dosen![]()
Blanda INTE med alkohol, jag gjorde det en gång, herre jeflar vad sjuk jag blev...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den jag fick var det 96% alkohol och lite morfin i... Men den funkade inte så bra som jag hade hoppats, får nog öka dosen![]()
Nu har jag mailat till lokaltidningen om den lilla farbrorn........
Har varit andra "skandaler" här i Täby på andra hem nyligen........
Bra där!Hur kunde han komma ut öht?
![]()
DET var inte så svårt....vrida om låset öppna o gå ut.......porten gick upp genom att trycka på en dörröppnarknapp......
Men man tycker att om det har hänt förut borde man ha mer koll..........
När min farmor bodde på hemmet som ligger vid täby centrum så hade dom kodlås för att komma ut...
Är det så illa?![]()
![]()
Tyvärr!!
Men nu känns det liiite bättre, en av vrlädens bästa har varit här med hostmeduzin till mig samt att BRYNÄS vann en viktig match!!
Jag önkskar att DIF kunde göra detsamma...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men jag tror att "min" gårdare gjorde två mål ikväll!!
Men tänk såhär, vilken kvalserie; DIF, Slöddertäje, AIK och Leksand!!![]()
Jag ser nog gärna att DIF undviker kvalserien, men det kommer dom inte att göra om inget drastiskt händer, och med tanke på hur AIK och Leksand har spelat så är dom rökta om inte tränarna försvinner...![]()
Förstrår din ångest, var där förra året när Brynäs var i kvalserien......
Tror du att ett tränarbyte e på G? Eller ska de envisas in i det sista å köra på i gamla fotspår?
Önskar att Rögle hamnar i kvalträsket men då måste nått drastiskt hända att Kenny går sönder eller att tvillingarna får galopperande mjäll.....![]()
När min farmor bodde på hemmet som ligger vid täby centrum så hade dom kodlås för att komma ut...
Säkert att du inte beskriver din bur som de sätter in dej i på jobbet...
Nu är jag HEMMA igen!![]()
Tyvärr så tror jag att det är skygglappar på för styrelsen så att dom kommer nog inte att bytas ut innan det är försent... Saxat från hemsidans forum:
"Det verkar inte finnas några som helst krav för att få jobba i DIF
- Vad har du haft för tidigare jobb?
- Jag har jobbat på en korvkiosk i Haninge
- Perfekt! Du får jobbet som tränare."
Skrivet av någon som börjar ruttna på "tränarna"...
In med Boork eller någon, men gör det NU!!!!!!
Nu är jag HEMMA igen!![]()
DIF lider väl av samma sjuka som BIF man man på något märkligt sätt SKALL erbjuda alla gamla spelare ett jobb inom organisationen UTAN att se till meriter som är relevanta för jobbet, tyvärr....
Helvete, och vi som hade det så lugnt och skönt!![]()
Precis så är det, och då sätter man på skygglappar för att man ska slippa se problemen...![]()
![]()
Ett tag funderade jag på att söka ett jobb inom BIForganisationen, men min kuzin med god insyn sa att de var ingen idé jag var ingen gammal spelare, jobbet låg ute för syns skull,,,,,![]()
Då vet man på vilken nivå det är samt hur villiga de är att sträva framåt och utvecklas....
Det kanske inte är något fel med att ha gamla spelare inom organisationen, men dom MÅSTE väll för f*n inse när det börjar gå åt helvete?
Jag tror att dom lagen från elitserien som hamnar i kvalserien i år kommer att ramla ut... Den enda ljusningen i så fall vore väll att då kanske dom sparkar både tränare och styrelse.
Det är väl det som e problemet, de inser inte eller vill inte inse att det går åt helvete. Om de inser det så betyder de ju att de var delaktiga i det sjunkande skeppet och det är ju aldrig bra att ha på CVt.....
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |