Shooter
www.bombrepa.se
Då tänker inte jag rösta på dig!!!
Jag vill ha vinter å kallt, kanske dags att göra allvar av alla hot och flytta norrut, vet flera som skulle bli glada om jag försvann från Sthlm.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då tänker inte jag rösta på dig!!!
Jag vill ha vinter å kallt, kanske dags att göra allvar av alla hot och flytta norrut, vet flera som skulle bli glada om jag försvann från Sthlm.....
Siktar på Statsminister till en början, vill ju inte gå ut för hårt. Sen allt eftersom så börjar expansionen. Inom en 5års period så borde vi ha tillbaka gamla Stor-Svea också. Norge, Finland, Tyskland, halva Ryssland osv. Slutmålet är väl ett eget världsherravälde, men de kan nog ta en 10 år innan jag kommit dit, men de kommer, var så säker
:fängelsehåla_med_bröd_&_vatten
Siktar på Statsminister till en början, vill ju inte gå ut för hårt. Sen allt eftersom så börjar expansionen. Inom en 5års period så borde vi ha tillbaka gamla Stor-Svea också. Norge, Finland, Tyskland, halva Ryssland osv. Slutmålet är väl ett eget världsherravälde, men de kan nog ta en 10 år innan jag kommit dit, men de kommer, var så säker
Inte så det är värt att streaka på sin promenad genom stan imorgon då, eller...![]()
Hmmm, nä men det skulle nog framkalla en del leenden, bara därför skulle det kunna vara värt mödan...
Inte för att vi umgås så där jättetätt eller jätteofta...
Men nog skulle väl Tokholm bli en fattigare stad om du drog...
![]()
Ja, skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen!![]()
Du vet säkert vad jag menar.
PT = personlig tränare.
Man handlar en sådan på gym1 som piskar på en och ser till att allt går åt rätt håll, att man inte slarvar med mat och träning.
Har dessutom lägt till krom i kosten så även detta i rätt riktning.
Sprit borttaget sedan 30 november!
Ja, skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen!![]()
Norge är jag helt med på, vi skulle aldrig släppt ifrån oss oljans förlovade land. Finland? Tja, Hakkapelitta skulle vara anledningen då, för NOKIA är inte min grej... Tyskland?? Njaaa, möjligen för att hämta ut en Fläskmersa utan att behöva pröjsa och sen Ryssland - helt OK. Naturgasen skulle inbringa schyssta festpengar, om man nu kan tro på vad Roman A visar upp...Du får väl skrika till om du skall anställa nån SGT at Arms eller Treasurer till staben!
![]()
Ap ap ap det är jag som ska ta över världen, jag va förstSiktar på Statsminister till en början, vill ju inte gå ut för hårt. Sen allt eftersom så börjar expansionen. Inom en 5års period så borde vi ha tillbaka gamla Stor-Svea också. Norge, Finland, Tyskland, halva Ryssland osv. Slutmålet är väl ett eget världsherravälde, men de kan nog ta en 10 år innan jag kommit dit, men de kommer, var så säker
Sprit borttaget sedan 30 november!
Ap ap ap det är jag som ska ta över världen, jag va först... fast inte riktigt ännu jag måste fixa lite annat först... men så snart jag får en lucka i min Outlook så tar jag över världen.
De som anställs just nu är lite av varje, mest ögongodis om jag ska vara ärlig. Men har en annons hos arbetsförmedlingen där jag söker en pengatryckare? Kanske kan vara något? Det är så dyrt med kampanj att jag får ta till med lite tjüvknep på min väg till makten..![]()
Skadeglädje!Avund! Min vän. Ren och skär avund, är det enda som skulle framkallas!
![]()
Jag behöver inga vapen, jag ficksar det ändå, pennan är starkare än svärdetHur många nuke's har du?
Självinsikt is da shit har vi ju sagt tidigare i tråden
Idkar dom slavhandel på gym1? man kan välan inte handla en människa, möjligtvis hyra en stund....
Jag kan fixa pengatryckandet med ena handen, medans den andra känner på ögongodiset!![]()
bla bla
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti