Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
SÅ, nu är det en mycket bättre tid att kliva ur sängen, men nå't vettigt?Njae...
Jag ska göra en fruktsallad och se'n ska jag klampa in och ge dotra frukost på sängen.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SÅ, nu är det en mycket bättre tid att kliva ur sängen, men nå't vettigt?Njae...
Jag ska göra en fruktsallad och se'n ska jag klampa in och ge dotra frukost på sängen.
![]()
Vem försöker du övertyga dig själv eller någon annan?
Jag mår bra efter träningen, jag behöver inte övertyga mig själv eller någon annan heller om detta....
Mår inte du bra efter träning då?
Inte alltid ibland mår jag riktigt förbannat illa, ibland kräks jag, det beror på hur mycket jag tar ut mig på tränigen.
Så, nej jag mår inte alltid bra efter träning, men jag mår bra AV att träna!
Fast spinningpass hemma hur gör du då, har du ett program färdigt med olika sorters musik och vet när du skall stå och sitta och köra intervaller eller hur gör du?
Enligt Lance Gille så ska man må illa efter ett bra träningspass!!
Ok jag har en spinncykel med pulsmätare men det är inte samma sak att spinna på gym som hos mig, jag lägger mig på ca 145 i puls sedan ökar jag det gradvis.
Motionscykling kanske är rätt term då.
Lance är ju såndär BB, om man pysslar med bygga så ska man kanske må illa efter passen om han nu säger det.
Jag mår iaf bra både efter samt av att träna.
NU VILL JAG FAN HA VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR![]()
Är trött på "den eviga väntan".![]()
Det vill inte jag, jag vill ha snööööööööö!!!
WHAAAAT? är du galen kvinna???![]()
Eller är det skidor och skoter som lockar?![]()
Ja absolut e d så !!!Man ska se till att ge sitt bästa varje träning, det är nog det han menade!
Men det är väl trevligt att du mår bra!!
Ja absolut e d så !!!
Det är skönt att må bra, livet går väl ut på att må bra, mår man bra så orkar man mer än man tror, det svåra är att hitta sin egen må bra grej.
![]()
Inte alls på vintern ska det vara snö och kallt!
Men så bra att allt ok med dig dårå, tydligen e jag en dålig människa men det är inte första gången jag hör det!!
Men nu har det handlats en PT så nu finns det ingen återvändo, kommer att komma i form fortare än vad du kan säga "charging from behind"!
Det är ju så sant![]()
Men kan det där lappmöglet komma någon gång då!!!!så kanske jag får tjata om vår sen.
![]()
Bjuden på dejt....![]()
Tyckte de spelade hyggligt igår, HV var tyvärr det bättre laget...
Då förstår jag!![]()
Det är ju tyvärr ingen vidare bedrift att vara bättre än DIF som det ser ut just nu!![]()
![]()
Tycker att man kan hoppa över våren med, de enda bra med våren e hockeyWM samt att jag fyller år.
Våren e en enda lång pina med rinnande näsa och allt annat festligt som involverar allergi!!
Okej då! Grattis i förskott och Jag vill ha sommar men först massor med snö.
Nu då? nu blev det väl rätt????
Ääää kom igen nu, Rögle samt Slöddertälje till kvalserien, det e jag säker på, ni hamnar i ingemansland!!
Ni får se till att få alla friska så ni kan ställa up med ett helt lag!!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |