Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag behöver inga vapen, jag ficksar det ändå, pennan är starkare än svärdet :mattias

Aahhh, en bakåtsträvare. Svärdet la vi ju ner strax efter Sagan on Ringen utspelar sig... Nu är'e nuke's och bra idéer som gäller. Men kul att du försökte iaf :pannkyss Men då du framstår som en man med visioner kan du få bli min wing-man. Lite som Maverick & Iceman i TopGun. Tillsammans är vi starkare än om vi slåss mot varandra :fakta

What he said! Kört slut på armarna nyss, sen en STOR portion kycklingsallad & lite sportdryck så är man pigg hela kvällen :tummenupp

Rösta på mig i nästa val! Jag tänker förbjuda snö & minusgrader söder om Uppsala så man slipper den här skiten :paraplydrink

Jag lovar att rösta på dig i nästa val:tummenupp Vad heter partiet? Miljöförstörarpartiet? Så vi kan få lite mer fart på växthuseffekten?:tungan

Aahhh, en bakåtsträvare. Svärdet la vi ju ner strax efter Sagan on Ringen utspelar sig... Nu är'e nuke's och bra idéer som gäller. Men kul att du försökte iaf :pannkyss Men då du framstår som en man med visioner kan du få bli min wing-man. Lite som Maverick & Iceman i TopGun. Tillsammans är vi starkare än om vi slåss mot varandra :fakta
Okki du nukar och jag skriver sönder, förslagsvis attakerar vi Norge och ser till att förlora efter ett tag.

Kvar blir då två länder i spillror men eftersom Norge har olja och fisk så kan man bygga upp länderna igen rätt snabbt, alla får jobb på bäng gång och finansgrisen är ett minne blott.

Det fina är att vi kan handla tax free i EU sedan :tummenupp

Fast pizzan blir väldans dyyyyyyr....

Jag lovar att rösta på dig i nästa val:tummenupp Vad heter partiet? Miljöförstörarpartiet? Så vi kan få lite mer fart på växthuseffekten?:tungan

New World Order står de på alla flyers jag tryckt, men de kan vi lätt ändra.

Okki du nukar och jag skriver sönder, förslagsvis attakerar vi Norge och ser till att förlora efter ett tag.

Kvar blir då två länder i spillror men eftersom Norge har olja och fisk så kan man bygga upp länderna igen rätt snabbt, alla får jobb på bäng gång och finansgrisen är ett minne blott.

Som sagt, en man med en vision! Dock hade jag tyckt det var lite lättare om du bara skrev ett brev till dom?

"Hej, jag kommer från New World Order, vi har nu tagit över erat land. Gilla läget eller dra."

Funkar inte det så Nuke'ar vi lite på ställen som vi ändå inte behöver, typ Båtsfjord. Då blir'om så skraja att vi får deras land vilket som. :the_future_looks_bright

Nice!:tummenupp Kan vi inte införa enkelriktat på Bogan också?:D

Nja.. Hade tänkt att vi inrättar en motorsportsstyrelse istället. Deras främsta uppgift är att se till att det aldrig är längre till en öppen bana än vad det är till en kyrka. I.o.m snöförbudet så är det garanterat bra asfalt också :har_tänkt_på_allt

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra