GSXR1100R
The older i get the faster i was
Nu har jag läste ditt inlägg 5 ggr utan att förstå vad du menar, vem är själv och varför har denne ingen utsikt???Själv insikt is da shit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag läste ditt inlägg 5 ggr utan att förstå vad du menar, vem är själv och varför har denne ingen utsikt???Själv insikt is da shit
Jag behöver inga vapen, jag ficksar det ändå, pennan är starkare än svärdet![]()
Man köper altså människan och tjänsten liksom ingår dårå...Klart man kan handla en människa.
Slavhandel innebär väl att man inte betalar för tjänsten.
Nu har jag läste ditt inlägg 5 ggr utan att förstå vad du menar, vem är själv och varför har denne ingen utsikt???
What he said! Kört slut på armarna nyss, sen en STOR portion kycklingsallad & lite sportdryck så är man pigg hela kvällen![]()
Rösta på mig i nästa val! Jag tänker förbjuda snö & minusgrader söder om Uppsala så man slipper den här skitenaraplydrink
Vad heter partiet? Miljöförstörarpartiet? Så vi kan få lite mer fart på växthuseffekten?![]()
Okki du nukar och jag skriver sönder, förslagsvis attakerar vi Norge och ser till att förlora efter ett tag.Aahhh, en bakåtsträvare. Svärdet la vi ju ner strax efter Sagan on Ringen utspelar sig... Nu är'e nuke's och bra idéer som gäller. Men kul att du försökte iafMen då du framstår som en man med visioner kan du få bli min wing-man. Lite som Maverick & Iceman i TopGun. Tillsammans är vi starkare än om vi slåss mot varandra
![]()
Jag kan fixa pengatryckandet med ena handen, medans den andra känner på ögongodiset!![]()
Då kan vi väll införa lite udda pengar?![]()
vart var du när jag hängde upp gardiner vinglandes på en stol
![]()
Jag hade behövt hjälp av en som är längre än mej![]()
Kommer inte på tal!
Alla sedlar & mynt ska ha avbilder av roadracing hjältar! Vi snackar Rossi, Lawson, Schwantz osv.
Appropå ögon... Skulle inte du tjöpa en Ögon-Hållare?![]()
![]()
Kommer inte på tal!
Alla sedlar & mynt ska ha avbilder av roadracing hjältar! Vi snackar Rossi, Lawson, Schwantz osv.
Jag lovar att rösta på dig i nästa valVad heter partiet? Miljöförstörarpartiet? Så vi kan få lite mer fart på växthuseffekten?
![]()
Okki du nukar och jag skriver sönder, förslagsvis attakerar vi Norge och ser till att förlora efter ett tag.
Kvar blir då två länder i spillror men eftersom Norge har olja och fisk så kan man bygga upp länderna igen rätt snabbt, alla får jobb på bäng gång och finansgrisen är ett minne blott.
Man köper altså människan och tjänsten liksom ingår dårå...
Japp!
Dags att logga ut samt ägna sig åt sitt riktiga liv!!
Tokholm har alltså redan blivit en fattigare stad!![]()
Nice!Kan vi inte införa enkelriktat på Bogan också?
![]()
Tja, om du tror att jag e så mycket tråkigare nykter så...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |