Skriv-vad-du-vill-tråden

Så du har också ett sånt?

Tack å lov!!!

Ha så skoj nu ska jag se på film, projektor SANYO z3, duk Kingpin crown 91 tum, system; förstärkare Pioneer vza-e08, högtalare; Fokal Cobolt, samt popcorn hour A110 som signalkälla.

Battle in Seattle e filmen som förevisas!!

Inte nödvändigtvis, men det kan ju bli trassligare att förklara varför jag ska hem till dej...:va

Att du e full?

Last edited:
Som sagt, en man med en vision! Dock hade jag tyckt det var lite lättare om du bara skrev ett brev till dom?

"Hej, jag kommer från New World Order, vi har nu tagit över erat land. Gilla läget eller dra."

Funkar inte det så Nuke'ar vi lite på ställen som vi ändå inte behöver, typ Båtsfjord. Då blir'om så skraja att vi får deras land vilket som. :the_future_looks_bright

Tänk att ingen kommit på detta ännu, iof är ett brev mera politiskt korrekt men det är väl coolare att maila dom, sen kan man ju tuffa till tugget lite...

Typ asså d e vi zåm e new World Order, me and my hoodies will take yr f-king land, harru pråblem med att haja det så fetnukar vi några fjordbyar så ni fattar att we are 4 real typ.

/In da hood :yoparty

Tack å lov!!!

Ha så skoj nu ska jag se på film, projektor SANYO z3, duk Kingpin crown 91 tum, system; förstärkare Pioneer vza-e08, högtalare; Fokal Cobolt, samt popcorn hour A110 som signalkälla.

Battle in Seattle e filmen som förevisas!!

Så ska film avnjutas! :tummenupp

Jag kör med Epson TW1000 på en 96" ADEO Tensio, ihop med en Pioneer AX4 och Yamaha NS 9 serien. Ihop med mörkläggningsgardiner i hela rummet så är det många resor bättre än att gå på bio!

För mig blir'e ubåtsfilmer. Röd Oktober & K-19. Trevlig kväll på er alla!

Nja.. Hade tänkt att vi inrättar en motorsportsstyrelse istället. Deras främsta uppgift är att se till att det aldrig är längre till en öppen bana än vad det är till en kyrka. I.o.m snöförbudet så är det garanterat bra asfalt också :har_tänkt_på_allt

Nice!:tummenupp :tummenupp :tummenupp Det börjar ta sig!:)

Så ska film avnjutas! :tummenupp

Jag kör med Epson TW1000 på en 96" ADEO Tensio, ihop med en Pioneer AX4 och Yamaha NS 9 serien. Ihop med mörkläggningsgardiner i hela rummet så är det många resor bättre än att gå på bio!

För mig blir'e ubåtsfilmer. Röd Oktober & K-19. Trevlig kväll på er alla!

Och? Jag har faxstikskt en 40" SONY LCD TV, upphängd på väggen! Eller vänta nu, det var kanske inte så... Ähhh....:näsblod

Neej, bara 2 meter elände. Läste du inte hennes tidigare inlägg? :7peta Hon var ju ute efter att utnyttja min kropp!:D

Jag läste ditt tidigare inlägg också, att du stod i ett mörkt fönster en bit bort och iaktog henne...:D

Last edited:
Last edited:
:va jag borde bli rätt rädd egentligen va :rolleyes: Men de är ju bara 2 meter elände så då kan man ju inte bli rädd :D :tungan

Harunte sett min nya Avatar...:cdevil

Vet inte om det går att bli rädd för Shooter, han har för snälla ögon för att man ska kunna skrika av fasa:skrämd

Kan tydligen upprepa mej...

Harunte sett min nya Avatar...:cdevil

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...