Skriv-vad-du-vill-tråden

Det ÄR trots allt fredag, då kan det vara "tonight" nu, eller hur?!? :confused:

Jag ger iaf upp för idag. Ensam hela helgen = kan jobba preciiiiis hur mycket jag vill. :dummer

:hej

Hoppas du har dom grova löparskorna med dig för på söndag får du agera stödhjul runt hela spåret, det gör ont att välta :näsblod

Last edited:
Check! :tummenupp

Säg bara när, så är jag på plats! :D

Siktar på 0840 inne hos dig, hör av mig närmare.

Kanske ska ge dig en kamera i handen. Det brukar ju vara mycket åranscha cyklar i farten och de hade väl suttit som en miljon i handen och få en massa kraschkort på dom åranscha skapelserna :D

Siktar på 0840 inne hos dig, hör av mig närmare.

Kanske ska ge dig en kamera i handen. Det brukar ju vara mycket åranscha cyklar i farten och de hade väl suttit som en miljon i handen och få en massa kraschkort på dom åranscha skapelserna :D
:skrämd

En söndag... :gnissla

Ger du mig instruktioner, ska jag fota dig och Gula Faran iaf, men jag kan inte lova att åranscha äckel fastnar när jag håller i kameran. :D

Det är nästan så jag måste åka ner och titta... :crash :pannkyss

Känner igen detta från.... just det, GH på O´Learys :D

Annars kan jag se det framför mig, vi kör var annat varv på söndag och fröken står vi sidan och gormar om hur jäla otränade och lata vi är :D

Och idag kan Ni ger er f-n på att jag kommer att få låtsas... Ska upp till dalarna till en icke datoriserad svärmor...:gnissla

Ha en bra HELG allihop!
Shooter over and out until sunday.:hej (Minus det glada leendet på vink-gubben!)

:D :tungan Min mamma och pappa har dator och internett och vi befinner oss på landet i norra Hälsingland :yoparty PILLLLUUTTTAAAA dej :tuttar

:näsblod jisses ni har haft de bra ni, själv har jag konkat möbler och slängt möbler osv...:mattias föräldrar ska inte komma på att flytta från ett stort hus FULLT med saker i varje vrå till en liten 3:a :näsblod
Men som tur är fick jag hysa in mina saker hos farmor tills jag kan ta ner de till sthlm.
Men nu är man en sliten och öm flyttkvinna kan jag säga, så de blir soffan och sen sova säng :)

:näsblod jisses ni har haft de bra ni, själv har jag konkat möbler och slängt möbler osv...:mattias föräldrar ska inte komma på att flytta från ett stort hus FULLT med saker i varje vrå till en liten 3:a :näsblod
Men som tur är fick jag hysa in mina saker hos farmor tills jag kan ta ner de till sthlm.
Men nu är man en sliten och öm flyttkvinna kan jag säga, så de blir soffan och sen sova säng :)

Har du lekt den gröne idag :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...