Skriv-vad-du-vill-tråden

Tänk att det BLEV fredag den här veckan MED !!! :tummenupp

Hoppas ni alla får en UNDERBAR fredag !!!! (Men behåll byxorna PÅ, det är kallt ute!)

Avancerat? Har inte alla haft träslöjd?:va

En del stökiga individer fick på det glada 70 å 80-talet ha syslöjd istället så att de inte skulle skada sig själva eller andra.
Jag fick ha träslöjd!:va

Hoppas ni alla får en UNDERBAR fredag !!!! (Men behåll byxorna PÅ, det är kallt ute!)

Kallt? Jo,tack du det fick man känna av geno att tanka bilen halv 7!:död

Last edited:
Idag ska jag åka och besula hela Skövde !

Själv ska jag iväg till en kompis och gå en lång runda med hundarna i det underbara skånska vädret :rolleyes::)

Det blåser satan

Du skrev det själv där sen... Var nere tisdag-onsdag och blev inte speciellt impad...:rolleyes: Var bättre för nån sommar sen när vi körde kvällsbad vid 21-22-tiden vid Ribban!:tungan

Nä, men vi andra har jobb måste låtsas sköta ju...:mad: :mad:
Och idag duger det inte ens att låtsas... efter 3 dagar nedbäddad och två veckor på tjänsteresa innan det, så ställer de krav på resultat. :va

Ha en bra fredag allihop!
Yasha over and out until tonight. :hej

Tänk efter lite nu... det är troligen året som är första siffran. Veckonumret de andra två. Funkar det för dig? :pannkyss

Självklart är det så, är ju gravt miljöskadad av jobbet, därav dessa konstiga sätt att benämna veckor :gnissla

Eftersom hela vårat trögjobbade bolag fungerar så måste vi helt enkelt ha årets siffra först, skulle vara omöjligt att veta vad som gällde annars.....

Exempelvis beställs beväringar ungefär tre år innan dom rycker in. Ofta hinner politikerna lägga sig i och dra in pengar och/eller lägga ner förband/förmågor och då står vi där med hundhuvudet och har för mycket beväringar vilket resulterar i att dom då inte får något meningsfullt att göra

Gissa vicka som får ta skiten för det :huvet

Hmmmm här åker man iväg och kör moped ett par dagar och vad händer, man blir smädad och bespottad av pöbeln...

Men Gamlot är inget bra artistnamn och valmers skall dö en plågsam död när jag har tid, i övrigt skall Kartago förintas och Militanata köttätare kommer att ta över världen.

Racerapporten påbörjas i kväll, Lunkan & FastFreddie5 rullar i CUM bussen mot fjollträsk nu, det är skönt att bo i Skåne ibland.

Bifogat

• 100_0573.jpg
    100_0573.jpg
    170.7 KB · Visningar: 44
He's alive!!!!:tummenupp
Välkommen tillbaka Gamlot!:D

Jösses, missade du lecahavet å mulade ner hojen i åkern?
Funderade först över skadorna på tanken sen kom jag på att du "rejsat" med en stunthoj. Inte konstigt att hojen kastade sig i backen då.:näsblod

Last edited:
He's alive!!!!:tummenupp
Välkommen tillbaka Gamlot!:D

Jösses, missade du lecahavet å mulade ner hojen i åkern?
Funderade först över skadorna på tanken sen kom jag på att du "rejsat" med en stunthoj. Inte konstigt att hojen kastade sig i backen då.:näsblod

Som Grus-Johan sa en gång i tiden så kommer man 10 meter längre om man bromsar 10 meter senare.

Italiensk lera är fint att tillverka kakel av.

Hmmmm här åker man iväg och kör moped ett par dagar och vad händer, man blir smädad och bespottad av pöbeln...

Men Gamlot är inget bra artistnamn och valmers skall dö en plågsam död när jag har tid, i övrigt skall Kartago förintas och Militanata köttätare kommer att ta över världen.

Racerapporten påbörjas i kväll, Lunkan & FastFreddie5 rullar i CUM bussen mot fjollträsk nu, det är skönt att bo i Skåne ibland.

Fi fan, är det där senaste modellen på "Jordfräs 3000" gick det bra med den stackarn som var pilot ?

Jag kan komma massor med mycket bättre sätt att använda en SH på än just som jordfräs... Sen kanske jag lever i nån drömvärld... :D
Hoppas det gick bra för Gamlot... :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...